ONKO luottotiliäso veloitettu TIETÄMÄTTÄSI?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olen useamman kerran pyytänyt vastausta miksi luottotiliäni oli veloitettu ilman lupaani (1.5 ja 9.5 , tiliotteet olen tulostanut) ,saati että tiesin asiasta.

Lukuisten laskutusepäselvyyksien vuoksi maksoin velkani pois jo TOUKOKUUN puolessa välissä, mutta mitään selvitystä en ole asiaan saanut.

Soittaessani myös useamman kerran asiakaspalveluun sekä täällä asiasta kysyessäni luvataan asiaa kiirehtiä, mutta ilmeisesti lähes kahden kuukauden odotus ei ole vielä kiirehtimistä.
Tästä yrityksestä en tule koskaan mitään hankkimaan enkä suosittele sitä kenellekään mullekaan henkilölle!

Luotolle ostaminen ei ole turvallista tämän firman kautta, koska tiliä voi veloittaa näköjään kuka vaan ilman tilinomistajan hyväksyntää tai tietoa! Enpä ole tällaiseentörmännyt edes ulkomailla asuessani ja siellä myös pankkiasioita hoitaessani.

Erittääin huonoa palvelua ja asiakkaiden aliarvioimista.

4 kommenttia

Hei Tablettina !

Tarkistin asiaa ja lähetin nyt Sonera Financelle viestin, että ilmoittavat heti missä mennään tämän suhteen. Melkoisen kauan on selvitys kestänyt, se täytyy myöntää, ja pahoittelenkin omasta puolestani että olet vastausta saanut odottaa näin pitkään! Palaan asiaan siis heti kun saan sinulle jotain lisätietoja tästä.
Hei Tablettina !

Luottotiliäsi ei ole veloitettu ilman lupaasi tai tietämättäsi, eli tarkoitat varmaankin viivsätysmaksuja, joita on veloitettu. Eli mahdolliset viivästysmaksut lisätään luoton saldoon.
Toukokuussa olet suorittanut laskua kertamaksulla enemmän, mutta siitä on jäänyt lyhentämättä 7,93€. Finance on tarkistanut saldon, ja tällä hetkellä kaikenkaikkiaan loppuvelan määrä on 29,04€.
Hyvä Katja N,
tarkistapa vielä kerran minun asiani.
Olen lyhentänyt toukokuussa luottotiliäni 516 e, joten miten siitä on voinut jäädä viestisi mukaan maksamatta 7,95 e?

Luottolilläni näkyy selkeästi kaksi veloitusta 1.5 ja 9.5, nimikkeellä tililtä nosto!!!!! Mielestäni se on tietämättäni tilini veloitusta.

kaksi kertaa puolen vuodn aikana Soneran e-laskutus toimi, siitä huolimatta joka kuukausi lyhensin osamaksuani 1-2 kertaa. Siis maksoin enemmän kuin oli sovittu. En siis maksa viivästymaksuja sen vuoksi, ettei siinä päässä laskutus toimi.

Olen erittäin pyöristynyt tavasta, jolla asiaa on hoidettu, tai ennemminkin jätetty hoitamatta.

Haluan lakkauttaa luottotilini, koska velkani olen maksanut,ja jopa enemmänkin.
Tilltäni tietämättäni tehtyjä kahta nostoa en aio maksaa, koska en ole saanut niihin mitään selvitystäkään.'

HALAISIN TÄMÄN asian JO PÄÄTÖKSEEN ja saada asiakkuuteni Soneran kanssa päättymään
Hei Tablettina! Laitoin tästä selvityspyyntöä eteenpäin ja meiltä otetaan sinuun yhteyttä. Toivottavasti asia saadaan vihdoinkin päätökseen.

Vastaa