Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ohjelmaoppaan ns. "uudistus"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tiedoksi kaikille: Soneraan ei voi luottaa, ainakaan ohjelmaoppaassa. Edelleen, kolmatta viikkoa ns. "uudistuksessa" YLE:n kanavat ovat täysin sekaisin. Nettioppaan tiedot saattavat muuttua jopa pelkällä sivun päivityksellä. Lisäksi aikaisemmin hyvässä uskossa tehdyt ohjelmoinnit katoavat, ja uudelleenohjelmoitaessa antavat virheilmoituksen. Täten siis Sonera päättää, mitä saat tallentaa. Pitkäkestoinen sarja YLE Teemalla: Sonera päättää, että kahta viimeistä jaksoa et saa tallentaa. Ulkolinja-dokumentti: Sonera päättää: et saa tallentaa; luontodokumentti TV1:ltä: Sonera päättää: et saa tallentaa. Kaikkien Yleisradion ohjelmien tallennus on täysin Soneran päätäntävallassa. Koen tämän sopimusrikkomuksena: "uudistus"aika oli 11.-18.3. Johtopäätös: täysin metsään mennyt toimenpide, jossa ei lainkaan ajateltu asiakkaita, ilmeisesti oli pakko saada insinööreille jotain puuhailtavaa.
2 vastausta
KTI_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Huomasin vasta nyt viestin Soneralta, että hyvityksenä vaivasta saamme huikean hyvityksen, joka tosin annettiin, ennen kuin ongelmien laajuus edes paljastui... Kunkahan moni edes tajus, että jotain on jo hyvitetty...

"Olemme pahoillamme muutostöiden mahdollisesti aiheuttamasta ylimääräisestä haitasta. Tämän vuoksi tarjoamme sinulle lahjaksi (norm. 4,99 e) kolme valikoitua elokuvaa videovuokraamostamme. Elokuvat löydät videovuokraamon pääsivulta kohdasta Lahjaleffat. Elokuvat ovat:

Niko 2 - lentäjäveljekset
RED 2
Kekkonen tulee!


Elokuvat ovat katsottavissa 14.-16.3. välisen ajan. Mukavia katseluhetkiä!"


Laskutus kyllä toimii, eikä viestejä tule jos määräaikaisuus esim. jostain palvelusta päättyy, koska silloinhan ei voi laskuttaa tyhjästä! Mutta kun ei ole vaihtoehtoja TeliaSoneran monopolille, joten kai se on vain kärsittävä. 😞
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ericrose ja KTI,

Ohjelmaoppaassa esiintyy edelleen ongelmaa ja pahoittelemme tästä.

Ongelmien korjaamiseksi tehdään edelleen töitä ja toivottavasti ne saataisiin mahdollisimman nopeasti ratkaistua.

Ymmärrettävästi tilanne on varsin ikävä ja aiheuttaa varmasti harmitusta.

Hyvityksiin en kuitenkaan tällä hetkellä pysty ottamaan kantaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut