Ohjelmaoppaassa ongelmia

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Sellainen ongelma tällä kertaa, että ohjelmaoppaasta ei pysty vaihtamaan OK-näppäimellä kanavalle, jossa on catch up -toiminto käytössä. Ennen pystyi, ja boksi kysyi erikseen, että haluanko aloittaa ohjelman alusta. Nyt joutuu näppäilemään kanavan numeron jotta pääsee kanavalle. Onko tämä normaali uusi toiminto vai joku vika?

Lisäksi sellainen vika, että ohjelmien muistutukset ei toimi ollenkaan, jos ohjelmaoppaasta laittaa ohjelmalle herätyskellon kuvan punaisella napilla.

3 kommenttia

Hei J-79

J-79 kirjoitti:
ohjelmaoppaasta ei pysty vaihtamaan OK-näppäimellä kanavalle, jossa on catch up -toiminto käytössä.

Mikä kanava on tässä ongelmassa kyseessä vai tuleeko sama ongelma kaikilla catch up kanavilla?

Suosittelisin näin aluksi tekemään digiboksille ohjelmiston poiston ja tehdas-asetusten palautuksen. Mikäli ongelma yhä jatkuu, tutkitaan asiaa täällä sitten lisää! Testasin itse muistutuksen toimintaa viihdepalvelussa ja toimi kaikilla kanavilla, missä ei ole ohjelmakirjastoapalveluita ns. jälkilähetyksille.

Ohjeet digiboksin nollaukseen löydät täältä
Antti- kirjoitti:
Mikä kanava on tässä ongelmassa kyseessä vai tuleeko sama ongelma kaikilla catch up kanavilla?

Pahoittelen, että en ole tehnyt kaikenkattavaa tutkimustyötä ongelman laajuudesta. Tuntuma oli vain se, että vika tuntui esiintyvän catch up toiminnon yhteydessä.

Eilen illalla tallennusta katsoessani nettiyhteys ilmeisesti katkesi hetkeksi kokonaan. Siinä tuli nollattua tuo boksi ongelmaa etsittäessä ja nuo viat, mistä valitin, häipyivät samalla.
Hei J-79

J-79 kirjoitti:
Pahoittelen, että en ole tehnyt kaikenkattavaa tutkimustyötä ongelman laajuudesta. Tuntuma oli vain se, että vika tuntui esiintyvän catch up toiminnon yhteydessä.

Tarkoitukseni olikin hieman rajata ongelman aluetta kysymällä sinulta lisätietoja 🙂 Testasin itse nimittäin kaikki kanavat läpi ja ongelmaa en saanut itse toistumaan samalla tavalla kuin kerroit.

Hienoa kuitenkin että vika on nyt poistunut, vaikkakin toisen ongelmakorjauksen yhteydessä!

Vastaa