Ohjelmatiedot taikka ilmaiskanavat eivät näy

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

otin käyttöön eilen Sonera Viihteen - mutta en saa ohjelmatietoja näkyviin. Pakettiin kuului myös HBO ohjelmakirjastoineen, mutta kun yritän katsoa sieltä ohjelmia, se ilmoittaa minulle, että palvelut ovat maksullisia ja ne pitää kytkeä käyttöön. Madventures sekä Katsomon ilmaisohjelmat näkyvät kyllä normaalisti.

Olen jo resetoinut modeemin kertaalleen sekä yrittänyt saada vikamäärityksen kautta ratkaistua ongelmaa, mutta se tyssää aina (vedetty läpi n. 8 kertaa) siihen ohjelmaoppaan kohdalle eikä uudelleenkäynnistyksestä huolimatta saa tietoja näkyviin. Digiboxi on kytketty oikein reitittimeen, eikä nettiyhteydessä ole mitään ongelmia, se on ollut käytössä jo parisen viikkoa.

Mikähän vikana ja kuinka tämän ongelman saisi korjattua?

5 kommenttia

Hei puhame-7

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää ja mistä ongelma mahtaisi johtua.

Kannattaa resetoida myös Viihde digiboksi jos netti toimii Thomsonin resetin jälkeen normaalisti. Ohjeet digiboksin resetointiin löydät osoitteesta: http://www.sonera.fi/viihde-vika
Pyytämäsi tiedot lisätty nyt profiiliini.

Ja olen tosiaan resetoinut modeemin JA digiboxin eilen kyseisiä ohjeita noudattaen. Ongelma ei korjautunut tällä.
Ohjelmaopas ei näy minulle myöskään verkossa, kun kirjaudun tunnuksillani sisälle etätallennus-palveluun (Tv-tallennus). Testattu sekä mobiililla että useammalla eri koneella.
Hei puhame-7

Vilkaisin liittymäsi ja palvelun tilaa mutta tällä hetkellä en löydä modeemiasi linjalta ollenkaan? Onko se mahdollisesti kytketty pois päältä? Käytäthän digiboksin ja modeemin välillä ihan normaalia verkkokaapelia ilman lisälaitteita?

Löysin kyllä myös ongelmia meidän puolelta palvelusi kanavien suhteen ja tein näihin korjaukset. Korjauksen vuoksi jouduin lisäämään sinulle Viasat-Film kanavapaketin joka näkyy sinulla yhden kuukauden veloituksetta. Mikäli et halua kanavaa pitää, ilmoita asiasta tänne niin otan sen pois. Kanavapaketti täytyy perua ennen ilmaisjakson päättymistä, mikäli et halua jatkaa sitä toistaiseksi voimassaolevan hinnaston mukaisesti (25,00e/kk).

Mikäli ongelma vielä jatkuu niin ilmoittele tänne niin katsotaan asiaa lisää!
Hei,

kiitos tiedosta ja avusta!

Laitoin modeemin ja boxin pois päältä työpäivän ajaksi - niiden välillä ei ole mitään ylimääräisiä lisälaitteita, ainoastaan kaapelilla ovat kytketty toisiinsa. Tarkastan siis tilanteen uudestaan kunhan pääsen kotiin.

Nyt näyttäisi ainakin tuo etätallennus toimivan taas, siinä ohjelmaopas ilmaantui kiltisti näkyville kun kirjauduin. Ja ilmainen Viasat Film-paketti kelpaa kyllä. 🙂

Vastaa