Ohjhelmaoppaasta jatkoa

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Sonera on omavaltaisesti poistanut ajastukseni YLE Teeman tämänpäiväiseltä ohjelmalta klo 18:00 Varsova-Lontoo, sekä kieltänyt minua suorittamasta uudelleen tallennusta virheilmoituksella. Haluan, että Sonera poistaa eston tämän ohjelman kohdalta ennen klo 18:00, jotta pystyn seuraamaan ko. sarjaa keskeytyksettä. Kuukaudessa luulisi Sonerankin jotain oppivan.

1 kommentti

Hei ericrose,

Olitko tehnyt tallennuksen aiemmin etätallennusten kautta vai suoraan digiboxista?

Olin itse eilen laittanut YLE Teeman kaikki tämän päivän ohjelmat tallennukseen tämän päivän osalta.

Klo 18:00 alkava ohjelman nimi näyttää muttuneen. Näkyy nyt "Historiaa huonomuistisille", mikä on ohjelmatietojen perusteella kyllä virheellinen.

Jos menet katsomaan tuolta etätallennuksen kautta, ohjelmoinnit osiolta, niin näkyykö sinullakin siellä 10.4.2014 Historiaa huonomuistisille ja ajankohtana klo 18:00 - 18:45? Etätallennusoppaassa ohjelman tiedot näyttävät kuitenkin samaa kuin Varsova-Lontoon kohdalla.

"Wojtek saa odottamattoman puhelun. Asian ja Andrzejn välit lämpenevät, mutta Kinga haluaa palata Andrzejn luo, mikä aiheuttaa kitkaa. (U)"

Jos kyseinen ohjelma näkyy sinulla etätallennuslistalla, niin kokeile poistaa sen tallennus ja kokeile sitten tehdä tallennusta uudelleen.

Laitoin asiasta samalla selvityspyyntöä eteenpäin.

Vastaa