Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omat Sivut matkapuhelinpalvelujen liittymänhallinta uudistui

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Soneran Omien Sivujen Liittymänhallinta, jolla Soneran asiakkaat voivat hallinnoida nimissään olevia puhelinliittymiä (myös liikkuva laajakaista) uudistui keskiviikkona 3.10.2012. Uudessa Liittymänhallinnassa palvelujen ja asiakastietojen muokkaaminen on entistä helpompaa. Tutustu uudistettuun palveluun vaikka saman tien. Kirjaudu Omille Sivuille ja klikkaa etusivulla linkkiä Liittymänhallinta: http://www.sonera.fi/omatsivut

Kerro meille, mitä mieltä olet uudistuksesta.

T. Sonera asiantuntijat
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
7 vastausta
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 230 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos Sonera uudistuksesta! Nyt on paljon joustavampaa tehdä muutoksia. Koska minulla on multisim käytössä on nyt mahdollista tilata , lopettaa ja muokata myös rinnakkaisliittymän palvelut.
Minlee_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei wheeler!

Omien Sivujen muutokset kyllä helpottavat liittymien muokkausta monella tapaa.
Hieno kuulla että sinulla on jo nyt hyviä käyttökokemuksia.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Kaitsu-65_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No moro,multa kyllä hukku 3 liittymää tän uudistuksen myötä,ei löydy kuin itsellä käytössä olevan liittymän tiedot,mistäköhän ne loput löytyy?
Minlee_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaitsu-65!

Sinun täytyy tunnistautua verkkopankkitunnuksilla. Näin pääset näkemään kaikki liittymät. Sitä kautta pystyt myös muokkaamaan käyttäjien oikeuksia muokata liittymiään.

Tunnistautumisen voit tehdä siltä sivulta jossa kirjaudut Omille Sivuille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Kaitsu-65_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No niin,onnistui.Kiitokset
karikemi_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 137 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
minkä ihmeen takia verkko pankki tunnukset vaaditaan nehän voidaan kalastella sieltä eihän kaikilla ole tai ei halua käyttää noita tunnuksia muualla kuin pankki asioissa eikö esim henkilötunnus riittäis noille sivuille
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Verkkopankkitunnukset tarvitaan Omat Sivut –käyttäjätunnuksen luonnissa siksi, koska niiden avulla voidaan tehdä vahva sähköinen tunnistautuminen. Pelkkä henkilötunnuksen syöttäminen ei ole riittävän vahva keino.

Huomiosi kalastelusta on erittäin hyvä. Soneran kanssa asioidessasi voit varmistaa asiointitahon oikeellisuuden siitä, että kaikki tämäntyyppinen viestintä kulkee salatusti https-liikenteenä. Sen voi todentaa selaimen osoiteriviltä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut