Omat sivut eivät suostu toimimaan

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Minulla on Soneralta Teho valokuitu 50-100 enkä pääse omille sivuilleni. Liittymä on kyllä äitini omistuksessa mutta minä olen maksajana ja minulla on täydet valtuudet tehdä muutoksia/selata liittymääni soneran sivuilta. Loin tunnukset omilla verkkopankkitunnuksilla mutten saa liitettyä liittymääni "omille sivuilleni". Mitäs nyt?

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Onko sinulla laajakaista tunnus (esim. matti-2) tiedossasi?

Tällä tunnuksella voit tehdä laajakaistaasi liittyvät muutokset. Sonera tunnus tulisi tehdä samoilla tiedoille kuin muut tunnukset on tehty.

Lisätietoa Sonera tunnuksen yhdistämisestä muihin tunnuksiin http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen
Hei pathene,

Sonera Tunnuksen voi luoda vain liittymän omistaja, eli tässä tapauksessa äitisi.
No hän on antanut minulle täydet valtuudet käyttää tätä palvelua koska itse olen maksajanakin ja puhelimen välityksellä joku asiakaspalvelija jo muokkasi hiukan jotain
Hei pathene,

Valtuuksien kautta voit tehdä muutoksia liittymään esim. asiakaspalvelumme kautta.

Kuitenkin tuossa Sonera Tunnuksessa liittymän omistaja ja tunnuksen luojan on oltava sama henkilö.

Jos Sonera Tunnuksen luoja on eri henkilö kuin liittymän omistaja, niin silloin Sonera Tunnusta ei myöskään voi yhdistää laajakaistaliittymän tunnukseen.

Omille sivuille pääsee kuitenkin kirjautumaan laajakaistaliittymän pääkäyttäjätunnuksella, joka on samalla laajakaistan pääsähköpostin tunnus.

Vastaa