Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
minake_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omat sivut/ laskussa ei hyvitystä viime vuodelta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Itselläni samanlaisia ongelmia kuin 17.1. kirjoittaneella matti81:llä. Eli omat sivut heittää saman tien kirjautumisesta "kiitos käynnistä/kirjaudu uudelleen" sivulle. Olen tehnyt salasanamuutoksen pankin tunnusten kautta ja sieltä kyllä näkyy kaikki oikein ja tunnus vaihtui nikottelematta.
Itselläni on myös pelkkä kaapelikortti, mutta eihän se saisi olla syynä toimimattomuuteen???
Olisin halunnut tarkistaa laskujen oikeellisuuden, mutta sehän ei taida onnistua muutenkaan??
Viime vuonna viimeisessä laskussa oli laskutettu liikaa ja siitä tuli ilmoitus, että hyvitetään seuraavassa laskussa, mutta eipä tuota hyvitystä pankin e-laskussa näkynyt. Kyse ei tietysti ole kuin 1,06 €:sta, mutta periaatteet!! Jos lähden maksullisesta palvelunumerosta asiaa peräämään saatan helposti päätyä miinukselle. Myyntisoittoja kyllä satelee kerran kuussa, vaikka markkinointiesto on voimassa.
Harkitsen vakavasti tarvitaanko meidän perheelle enää edes kaapelikorttia /saati muitakaan Soneran palveluita jatkossa.
3 vastausta
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei minake!

Omilta sivuilta ei kaapelikorttiin liittyviä asioita pysty hoitamaan eikä myöskään laskutustietoja valitettavasti pääse sieltä näkemään.

Hyvitysasia pitää toki hoitaa kuntoon, vaikka kyse ei isosta summasta olisikaan. Jos et halua soitella Asiakaspalveluumme, niin meille voi laittaa myös Facebookin kautta yksityisviestiä. Siellä saamme pyydettyä tarvittavat tiedot ilman, että ne näkyvät kaikille muillekin. Jos sinulta löytyy Facebook-tili, niin tuo on aika näppärä tapa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
minake_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No eipä ole facebook käytössä, enkä aio moisen takia vaivoikseni ottaa.
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei minake !

En onnistunut löytämään sinulle yhteysnumeroa, että olisimme voineet sinulle pirautella. Pari mahdollisuutta vielä on, Twitter ja Sonera Kauppa - myös näissä voidaan asia hoidella kuntoon.

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818 Soittopyynnön voit jättää tuolta, niin asiakaspalvelu soittelee sitten sinulle. TV-asioissa ei juuri nyt ollut vapaita aikoja, mutta voit katsella loppuviikosta niin aikoja pitäisi varattavissa olla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu