Hei
minake!
Omilta sivuilta ei kaapelikorttiin liittyviä asioita pysty hoitamaan eikä myöskään laskutustietoja valitettavasti pääse sieltä näkemään.
Hyvitysasia pitää toki hoitaa kuntoon, vaikka kyse ei isosta summasta olisikaan. Jos et halua soitella
Asiakaspalveluumme, niin meille voi laittaa myös Facebookin kautta yksityisviestiä. Siellä saamme pyydettyä tarvittavat tiedot ilman, että ne näkyvät kaikille muillekin. Jos sinulta löytyy Facebook-tili, niin tuo on aika näppärä tapa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit.
Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu