Omat sivut: liittymän päivitys toiminto puuttuu

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Terve,

Haluan päivittää liittymäni, mutta omilta sivuilta puuttuu sellainen toiminto. Katso kuvakaappaus: https://dl.dropboxusercontent.com/u/122307/liittyma.gif

Nykyinen liittymä on "Minun Sonera Yrityksille". Haluan vaihtaa sen liittymään "Sonera Sopiva Yrityksille + Startti Plus Netti", joka olisi 10 € /kk. Voisin hoitaa tilauksen verkkokaupan kautta mutta siellä on vaihtoehtoina vain numeron siirto toiselta operaattorilta ja numeronvaihto. En kuuluu kumpaakaan.

Miten voin helpoiten vaihtaa liittymää? Miksi se ei onnistu omilta sivuilta?

Edit 4.7: Nyt tililläni on liittymän muokkaus mahdollisuus. Mutta yrityspuolen liittymiä ei voi valita.

1 kommentti

Hei jonhs: Muutokset yritysliittymään onnistuvat Yrityspäätten kautta. Mikäli olet yrityksen allekirjoitusoikeutettu henkilö, voit tilata Yrityspäätteen netistä tai soittamalla Asiakaspalveluun. Muutamme liittymäsi mielellämme myös Asiakaspalvelussa.

Vastaa