Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jonhs_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omat sivut: liittymän päivitys toiminto puuttuu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

Haluan päivittää liittymäni, mutta omilta sivuilta puuttuu sellainen toiminto. Katso kuvakaappaus: https://dl.dropboxusercontent.com/u/122307/liittyma.gif

Nykyinen liittymä on "Minun Sonera Yrityksille". Haluan vaihtaa sen liittymään "Sonera Sopiva Yrityksille + Startti Plus Netti", joka olisi 10 € /kk. Voisin hoitaa tilauksen verkkokaupan kautta mutta siellä on vaihtoehtoina vain numeron siirto toiselta operaattorilta ja numeronvaihto. En kuuluu kumpaakaan.

Miten voin helpoiten vaihtaa liittymää? Miksi se ei onnistu omilta sivuilta?

Edit 4.7: Nyt tililläni on liittymän muokkaus mahdollisuus. Mutta yrityspuolen liittymiä ei voi valita.
1 vastaus
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jonhs: Muutokset yritysliittymään onnistuvat Yrityspäätten kautta. Mikäli olet yrityksen allekirjoitusoikeutettu henkilö, voit tilata Yrityspäätteen netistä tai soittamalla Asiakaspalveluun. Muutamme liittymäsi mielellämme myös Asiakaspalvelussa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut