Omat sivut

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miksi en pysty rekisteröitymään omille sivuille pankkitunnuksillani?
Olen siirtynyt Soneran asiakkaaksi samalla kun Turun kaapeli-tv siirtyi Soneran omistukseen.
Kun yritän rekisteröityä, niin tulee ilmoitus että: Asiakastietoja ei löydy.

4 kommenttia

Hei! Mitä palveluja sinulla on Soneralta? Laajakaista- ja matkapuhelinasiakkaille löytyy Omat Sivut -palvelu, mutta jos kyseessä on pelkkä KaapeliTV asiakkuus, ei silloin Omia Sivuja ole. Poikkeuksen tekee, jos Kaapelikortilla on kytkettynä MIX -kanavapaketti, jonka kanavia pystyy muokkaamaan Omilla Sivuilla.
Minulla on vain kaapelikortti jossa joitakin tilattuja kanavapaketteja.
Mutta, miksi sitten rekisteröitymisessä ei mainita että, palvelu ei ole minun kaltaisilleni?
Sanotaan vain: Luo verkkopankkitunnuksilla itsellesi yhdet tunnukset Omille Sivuille ja hallinnoi kaikkia matkapuhelin- ja laajakaistaliittymiäsi [u:1v8nw8yw]sekä tv-palveluitasi.[/u:1v8nw8yw].
Tosiaan Kaapelikortin Omat Sivut -palvelu rajoittuu vain Mix -kanavapaketin kanavapaketti muutoksiin. Muita ns. itsepalveluja siellä ei ole, johtuen palvelun "yksinkertaisuudesta". Laajakaista- ja mobiilipalvelut sisältävät runsaasti lisäpalveluita, joita pääsee hallinnoimaan Omien Sivujen kautta, joita Kaapelikortilla ei ole.
Itsepalveluja Kaapelikortillekin toki löytyy. Mm. Kanavapaketteja pystyy tilaamaan tekstiviestillä. Bonuskanavan, kanavapakettitarjoukset ja Kaapeli-TV:n ohjelmapalvelut löytyvät verkkosivuiltamme.
Pahoittelut, ettei Omien Sivujen kirjautumisen yhteydessä kerrota tarkasti, mitä sivut Kaapelikorttiasiakkaiden osalta tarkoittaa. Laitoin asiasta palautetta eteenpäin. Kiitos kehitysehdotuksestasi!
Kukahan näitäkin sivuja MUKA suunnittelee. Sekavat sivut. Mitä tarkoittaa "Raportoi". En siis halua raportoida Soneralle muuta kuin sen, että sen palvelut , eritoten laskutus on täysin käsittämätöntä soopa. Toukokuusta lähytien olen ollut asiakas, valitettavasti, eikä yhtään laskua ole ollut yksiselitteistä.

Omilta sivuilta "laskumappi" kertoo esim, että maksettu lasku on 56,74 € ja perässä seuraava 2 sivuinen laskuerittely päätyy summaan 40,85. Otapa siitä sitten selvää.
Voisiko joku kertoa miten pääsen eroon 2 vuoden sopumuksesta.
Hupaisa yksityiskohtra on mm se, että tälle sivustolle rekisteröityminen vaatii mm asiakasnumeron, jonka kerrotaan näkyvän laskulla , VAAN eipä näy "laskumapin" laskulla.


Missä näkyy "omilla sivuilla" mokkulan tiedot, se millainen sopimus on ja millainen on laskutus?

Vastaus s-postiosoitteeseeni. KIITOS:

Vastaa