Omien sivujen kautta jätetty vikailmoitus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Kehittäkää vikailmoituspalvelua sen verran eteenpäin että asiakas voisi lisätä tietoja vikailmoitukseen tai poistaa koko vikailmoituksen jos ongelma on jo poistunut. Minä käytän ainoastaan tuota omien sivujen vikailmoituslomaketta, koska sieltä löytyy lisätietokenttä, johon pystyy kirjoittamaan erinäisiä itse havaittuja tietoja miksi yhteys ei toimi.

Lauantaina tein vikailmoituksen kun netti katkesi ja se yhteys palautui käytännössä siinä vikailmoituksen kirjoituksen aikana tai heti kun sen sain kirjoitettua. Tänään sain sitten tekstiviestin että vikailmoitus on käsittelyssä.

Ainakin minä teen nuo vikailmoitukset samantien, kun huomaan että yhteys katkennut ja ei nouse ylös modeemin buuttauksen avulla. Eli käytännössä, kun ongelma on ollut päällä vähintään n. 10min, jos olen kotona ongelman sattuessa.

Nytkin olisi hyvä että olisin voinut lisätä jälkikäteen tietoja että kyseessä oli tuollainen katko, jonka jälkeen yhteys toiminut.

1 kommentti

Hei Nible!

Kiitos kehitysehdotuksestasi. Tuollainen toiminnallisuus olisi hyvä lisä vikailmoituspalveluun. Välitämme palautteesi eteenpäin palvelusta vastaavalle taholle.

Vastaa