Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tjen_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omien sivujen ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Yritin tilata erään palvelun suoraan omien sivujen kautta. Se ei onnistunut, mutta asia hoitui asiakaspalvelun kautta. Ongelmana on nyt se, että sivuille jäi jostain syystä ilmoitus"Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis." Tämä on nyt siellä ollut kuukauden, saisiko sen pois.
4 vastausta
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tjen!
Pahoittelemme ettei tieto muutoksesta ole päivittynyt liittymänhallintaan. Olemme viestineet asiasta eteenpäin ja asia tullaan korjaamaan mahdollisimman pian, jotta voit taas jatkossa tehdä muutoksia Omilta Sivuilta liittymällesi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
tjen_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei
omat sivut eivät ole tulleet kuntoon mutta ilmoitus on muuttunut"

Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma

Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0800 133133 tai jättää yhteystiedot oheiseen kenttään. Otamme yhteyttä teihin viimeistään seuraavana arkipäivänä ja hoidamme tilauksen kuntoon.

Ystävällisin terveisin
Sonera Asiakaspalvelu
Nimi:
Puhelinnumero: (esim. 040-1234567)
sähköpostiosoite: " .

huomasin lisäksi, että tekninen asiakaspalvelu yrittää kokoajan soittaa tyttäreni numeroon vaikka täällä on minun oikea numeroni asiakastiedoissa. Numero johon he soittavat ei kyllä koskaan vastaa ja jos vastaisikin niin tuskin 7-vuotias osaisi kerotoa onko liittymä kunnossa vai ei.
Lehtis79_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hilda kirjoitti:
Hei tjen!
Pahoittelemme ettei tieto muutoksesta ole päivittynyt liittymänhallintaan. Olemme viestineet asiasta eteenpäin ja asia tullaan korjaamaan mahdollisimman pian, jotta voit taas jatkossa tehdä muutoksia Omilta Sivuilta liittymällesi.


Täällä olis sama ongelma,et jos vois samalla tarkastaa myös mun omien sivujen ongelman.
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuosta teknisestä ongelmasta Omilla Sivuilla on viestitty eteenpäin, kiitos palautteesta. Kiireellisissä asioissa suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme tai kokeilemaan myöhemmin uudelleen Omia Sivuja.

tjen, Edellisen vikailmoituksen yhteydessä oli kyseinen puhelinnumero jäänyt ylös takaisinsoittoa varten. Nyt se on vaihdettu asiakastiedoissasi näkyvään puhelinnumeroon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut