Ongelma MTV3 kanavapaketin kanssa

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Mies sai eilen kirjeen, jossa oli tarjouksena että saa valita kolmesta kanavapaketista pari kuukautta ilmaiseksi ottaako osan vai kaikki. Tänään mies sitten tilasi ja valitsi Viasat Film kanavat sekä MTV3 kanavapaketin. Sai samalla kuulla että ei näekään kuin kuukauden ilmaiseksi koska on kaapelikortti jo ennestään.

Mutta sitten ongelmaan. Viasat Film kanavat sai näkyviin, mutta MTV3:n kanavapaketeista ei näy kaikki. Näkyy vain Max, Fakta ja olikohan se vielä Juniori. Missä on MTV3 Scifi? Sieltä tulisi katsottavaa nyt ja haluttaisiin saada se näkyviin. Tänään olisi tullut jo jotain mitä nauhoitinkin varuiksi, mutta saa nähdä tuliko tehtyä turhaan.

Jos voisi saada nuo näkyviin, niin olisi kyllä hyvä.

9 kommenttia

Hei kk1972!

Oletteko saaneet kaikki MTV3 -kanavapaketin kanavat jo näkymään? Jos ette, niin palauttakaa digiboksin tehdasasetukset ja tehkää kanavahaku uudestaan. Mikäli nämä toimenpiteet eivät auta, pitää kanaville tehdä Asiakaspalvelusta uudelleenvaltuutus. Toivottavasti saatte kanavat pian näkymään.
Hei!

Edelleen näkyy samat kanavat kuin mitä silloinkin kun tämän kirjoitin. Kanavien uudelleen haku ei ole auttanut mitään. Kirjeessä siis mainittiin että kuuluisi kaikki MTV3:n kanavapaketin kanavat, mutta meillä näkyy vain Max, Fakta ja Juniori. Ei näy esim. MTV3 Leffa, Scifi ja Sarja, vaikka listan mukaan niidenkin pitäisi olla. Meillä kyllä oli ennestään kaapelikortti, hommattiin hieman vajaa kuukausi sitten.... Eikö sitten nuo mainitsemani kuulukaan siihen jos oli ennestään kaapelikortti? Saako kanavia mitenkään muutettua kun meillä ei ole mitään käyttöä noille jotka näkyy ja jos voisi vaihtaa näihin toisiin tai edes yhden eli tuon Scifin nähtäväksi ja esim. Juniorin pois?

Mutta vähän harhaanjohtavaa kyllä on jos ei noita saa näkyviin kun kirjeessä luki että pitäisi olla...
Hei kk1972 !

Jos ei nämä Kaapeli-tv ongelma vinkit auttaneet, suosittelen olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme jolloin voidaan tehdä kaapelikortillenne se valtuutus. Mtv3:n kanavapakettiin kuuluu myös nuo muut Scifi, Sarja ja Leffa- kanavat näkyä.
Hei!

Eikö ole muuta mahdollisuutta ottaa yhteyttä kuin soittaa? Yritin äsken soittaa eikä mitään tapahtunut ja yhteys katkesikin sitten. Ei ole varaa soitella moneen kertaan ja odotella. Ja nyt taitaa vielä olla linjoissakin jotain ongelmia. Jos olisi sähköpostiosoite tms. mihin voisin ottaa yhteyttä, niin se olisi paras vaihtoehto.
Hei vielä kk1972 !

Jos lisäät Kaapeli-tv asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voisin tarkastaa tuon kaapelikortin valtuutuksen.

Laitoin palautteesi eteenpäin tuosta Asiakaspalvelun tavoitettavuudesta.
Hei!

Nyt on asiakasnumero lisätty. Kiitos!
Hei kk1972 !

Tarkistin tilanteen ja melkeinpä suosittelen ottamaan yhteyden Asiakaspalveluumme p.0200 17000 ma-pe 8-20 la 9-16.30 tai voit varata soittoajan, jolloin me soitamme teillepäin.
Hei!

Varasin tuon soittoajan huomisaamulle jolloin oli ensimmäinen vapaa aika. Kiitos!
Asia kunnossa, isot kiitokset Soneralle!

Vastaa