Ongelma Soneran kotisivuilla

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Tänään näyttäisi olevan jotain ongelmia Sonera.fi -sivuilla.
Kun yritän katsella myynnissä olevien tablettien tietoja, niin tulee virheilmoitus "Palvelussa tapahtui tekninen virhe".


Terveisin,
Mikko

6 kommenttia

Itse itselleni vastaten...
Nyt näyttäis taas toimivan. 😉
Hei Mikko!

Kiitos viestistäsi. Hyvä, että nyt toimii. Jokin tilapäinen häiriö lienee ollut kyseessä.
Lainaan ketjua.

Olen kohdannut seuraavanlaisia ongelmia nyt jonkun aikaa sivustonne kanssa. Ongelmat olivat voimissaan jo alkuvuodesta, kesällä välissä taisi olla jakso jolloin sivustoa pystyi käyttämään suhteellisen normaalisti. Nyt syksyllä ongelmat ovat palanneet. Ongelma ei ilmene ikinä esim. Omilla sivuilla.

ks. kuvat:
https://onedrive.live.com/redir?resid=AA4DBD9E74D7282D!3084&authkey=!AKuX_EQhImGoy1I&ithint=folder%2cjpg

Välillä vastaan tulee pelkkä valkoinen sivu, välillä sivu ei lataudu kunnolla loppuun asti, välillä tulee mystinen virheilmoitus: "Your request could not be processed. Request could not be handled
This could be caused by a misconfiguration, or possibly a malformed request." Tilauslomakkeilla ilmoitetaan virheestä. Välillä sivu toimii täysin normaalisti.

Mistähän ko. ongelmat voisi johtua?

Ongelma toistuu eri selaimilla ja eri laitteilla (tabletti, kännykkä, tietokone).


Tuolla on ollut samanlaista ongelmaa, mutta kyseessä on melko vanha viestiketju ja selain.
viewtopic.php?f=81&t=2534

Laitteet on kaikki tietenkin boottailtu, koneella olen myös tehnyt FlushDNS komennon, välimuistit yms on tyhjennetty. Tietokonekin on vaihtanut käyttöjärjestelmää välillä (ei tästä johtuen :D)

En aivan ymmärrä mistä vikaa voisi lähteä etsimään tai voiko ongelma enää olla minun puolellani.

Kiitos avustanne!
Moikka jeejee224!

Eipä tule äkkiä mieleen, mistä tuo voisi johtua. Oletko törmännyt ongelmaan siis useammallakin kuin yhdellä tietokoneella, mobiililaitteiden lisäksi? Onko tietokoneessasi mikä käyttöjärjestelmä tällä hetkellä, entä mikä siinä oli aiemmin käytössä?
Kyllä ongelma toistui käytössäni olleella toisella kannettavalla tietokoneella. Nyt tietokoneessani on Windows 8.1 käyttöjärjestelmä, aiemmin käytössäni oli Windows 7.
Moi jeejee224!

Toistuuko ongelma siis joka kerta jollakin mainitsemistasi tavoista? Laitatko vielä selaimet ja niiden versiot, joilla ongelma ilmenee.

Vastaa