Ongelma tallentavassa digiboxissa vai televisiossa

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 141 katselukertaa

Hei!

Minulla on tallentava digiboxi Motorola VIP 1853. Nyt kun olen katsonut televisiota, niin ruutuun tulee viesti aikakatkaisusta, ja kehotetaan painamaan OK, jos haluaa estää sen. Kuitenkaan OK:n painaminen ei onnistu, eli ei ole mitään vaikutusta, ja joudun aikakatkaisun jälkeen käynnistämään television uudelleen. Tällaista ilmoitusta ei ole ennen digiboxiaikaa koskaan tullut, ja televisiostani on uniajastin pois käytöstä. Joten kummassahan ongelma on digiboxissa vai televiossani? Ja mitenköhän asia korjaantuisi. Otan sen ilmoitustekstin kokonaan muistiin, kun se ilmestyy seuraavan kerran, ja palaan asiaan.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Voisitko ottaa kuvan ja liittää tänne keskustelupalstalle? Minkä värinen? Jos Soneran logon värinen, ongelma digiboksissa... jos ei ole niin todennäköisesti TV:ssä.
Kiitos olkitu. Tuo oli hyvä neuvo, että onko ilmoitus Soneran värinen, osaan muissakin tapauksissa seurata paremmin, missä laitteessa mahdollinen ongelma on. Se ilmoitus ei ollut Soneran värinen. Löysin television valikosta kohdan automaattinen suojausaika, jota nyt kokeilen. Jos se toimenpide ei auttanut, kirjoitan uudestaan tänne.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Rottala0 kirjoitti:
Kiitos olkitu. Tuo oli hyvä neuvo, että onko ilmoitus Soneran värinen, osaan muissakin tapauksissa seurata paremmin, missä laitteessa mahdollinen ongelma on. Se ilmoitus ei ollut
Soneran värinen. Löysin television valikosta kohdan automaattinen suojausaika, joka tarkoittaa, että jos katsoo samaa kanavaa 2 tuntia, eikä vaihtele kanavia, aikakatkaistaan (uusi asia minulle), ja se oli 2 tunnissa, ja se aika on suunnilleen kulunut, kun olen televisiosta katsonut samaa kanavaa, ennenkuin se aikakatkaisuilmoitus tulee näyttöön, joten otin sen kokonaan pois. Jos se toimenpide ei auttanut, kirjoitan uudestaan tänne.


No hyvä että todennäköisesti sait ratkaistua ongelmasi... Erikoinen asetus TV:ssä, itse en ole aikaisemmin törmännyt.
Hei Rottala0!

Kyllä tuo tosiaan tv:n ominaisuus vaikuttaisi olevan nimittäin Viihteessä ei aikakatkaisua tunneta 🙂

Vastaa