Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Rottala0_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelma tallentavassa digiboxissa vai televisiossa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Minulla on tallentava digiboxi Motorola VIP 1853. Nyt kun olen katsonut televisiota, niin ruutuun tulee viesti aikakatkaisusta, ja kehotetaan painamaan OK, jos haluaa estää sen. Kuitenkaan OK:n painaminen ei onnistu, eli ei ole mitään vaikutusta, ja joudun aikakatkaisun jälkeen käynnistämään television uudelleen. Tällaista ilmoitusta ei ole ennen digiboxiaikaa koskaan tullut, ja televisiostani on uniajastin pois käytöstä. Joten kummassahan ongelma on digiboxissa vai televiossani? Ja mitenköhän asia korjaantuisi. Otan sen ilmoitustekstin kokonaan muistiin, kun se ilmestyy seuraavan kerran, ja palaan asiaan.
4 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 735 custom-general.kudos
  • 4508 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voisitko ottaa kuvan ja liittää tänne keskustelupalstalle? Minkä värinen? Jos Soneran logon värinen, ongelma digiboksissa... jos ei ole niin todennäköisesti TV:ssä.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Rottala0_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos olkitu. Tuo oli hyvä neuvo, että onko ilmoitus Soneran värinen, osaan muissakin tapauksissa seurata paremmin, missä laitteessa mahdollinen ongelma on. Se ilmoitus ei ollut Soneran värinen. Löysin television valikosta kohdan automaattinen suojausaika, jota nyt kokeilen. Jos se toimenpide ei auttanut, kirjoitan uudestaan tänne.
olkitu
Kunniajäsen
  • 735 custom-general.kudos
  • 4508 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Rottala0 kirjoitti:
Kiitos olkitu. Tuo oli hyvä neuvo, että onko ilmoitus Soneran värinen, osaan muissakin tapauksissa seurata paremmin, missä laitteessa mahdollinen ongelma on. Se ilmoitus ei ollut
Soneran värinen. Löysin television valikosta kohdan automaattinen suojausaika, joka tarkoittaa, että jos katsoo samaa kanavaa 2 tuntia, eikä vaihtele kanavia, aikakatkaistaan (uusi asia minulle), ja se oli 2 tunnissa, ja se aika on suunnilleen kulunut, kun olen televisiosta katsonut samaa kanavaa, ennenkuin se aikakatkaisuilmoitus tulee näyttöön, joten otin sen kokonaan pois. Jos se toimenpide ei auttanut, kirjoitan uudestaan tänne.


No hyvä että todennäköisesti sait ratkaistua ongelmasi... Erikoinen asetus TV:ssä, itse en ole aikaisemmin törmännyt.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Tuomas-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 207 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Rottala0!

Kyllä tuo tosiaan tv:n ominaisuus vaikuttaisi olevan nimittäin Viihteessä ei aikakatkaisua tunneta 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut