Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
opzu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelma valokuituliittymän käyttöönotossa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi.

Tilasin uuteen asuntoomme valokuituliittymän ja vahvistus liittymän kytkemisestä tuli tekstiviestillä pari päivää sitten. Kytkin postissa tulleen zyxel-reittimen kiinni seinään ja tietokoneeseen, jolloin netti toimi moitteettomasti ensimmäisen päivän. Seuraavana päivänä ilmeni kuitenkin ongelma: kun yritän aukaista minkä tahansa www-sivun, selain uudelleenohjaa minut soneran rekisteröimissivulle, ja kun rekisteröidyn, sivulla näkyy että "liittymäsi on nyt avattu ja valmis käyttöön". Kun yritän taas mennä mille tahansa www-sivulle, ongelma alkaa alusta. Olen kokeillut kaikkea mitä mieleen tullut; eri tietokonetta, soneran internet-avustajaa, tarkistanut modeemin asetukset yms. mikä siis neuvoksi?

edit: asiakasnumeroa ei vielä ole, joten lisäsin kenttään palvelusopimuksesta liittymänumeron
9 vastausta
Vippo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Samanlainen ongelma täälä päässä. Apu olisi tervetullutta...
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Opzu ja Vippo,

Opzu: Ongelma olikin jo sinun kohdalta hoidettu kuntoon.

Vippo: Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin tarkistetaan tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Vippo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laitoin liittymänumeron, jos vain kelpaa. Töistä en pääse tarkistamaan asiakasnumeroa ennen kuin vasta illemmalla. Vaihdan sen sitten asiakasnumeroon myöhemmin, jos tuolla ei onnistu. Kiitoksia avusta!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Vippo,

Lisäsitkö liittymänumeron asiakasnumeron paikalle? Tarkistaisitko vielä sen, koska sitä ei nyt näy.

Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Paina myös lähetä nappia tämän jälkeen.

Eli sama paikka kuin mihin tuo asiakasnumero, mutta liittymänumero muodossa 346123456. Eli ilman "-" merkkiä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Vippo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin, nyt pitäisi olla. Ilmeisesti unohdin painaa Lähetä.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Vippo,

Nyt näkyy. Seillä näytti olevan virhe liittymän asetuksissa ja tästä syystä ohjautui tuolle rekisteröintisivulle.

Liittymän asetukset on nyt korjattu. Testaa vielä yhteyttä kun pääset kotiin ja ilmoittele tänne että lähtikö toimimaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Vippo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok. Paljon kiitoksia avusta jo näin etukäteen! 😃 Määpä ilmottelen siten myöhemmin...
Vippo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juu, hyvin näyttää pelittävän. Kiitoksia taasen!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Vippo,

Hyvä juttu. Toivotaan että jatkossa toimii ilman ongelmia.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut