Ongelmat nettipaketin lisäpaketin tilaamisessa

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei, ongelmat lisäpaketin tilaamisessa eivät ole uusia mutta aiheuttavat paljon vaivaa. Kun paketti tulee täyteen lähettää Sonera viestin käyttömäärä täyttynyt tilaa lisäpaketti jne... Tähän viestiin vastaus on kuitenkin useimmiten "Liittymää ei löydy" toinen viesti mitä saa usein vastaukseksi on "Virheellinen palvelun nimi JATKO. Tarkista tiedot ja yritä uudelleen tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme. T.Sonera" vaikka tilauksen tekisi täysin ohjeidenne mukaan. Olen soittanut tilanteessa usein asiakaspalveluun ja olen saanut tilauksen veloituksetta mutta eikö tähän ongelmaan tule ollenkaan ratkaisua?

1 kommentti

Hei Ebos,

hyvä, että olet ollut sitten yhteydessä asiakaspalveluun.
Mikäli tämä tilanne vielä toistuu, olisitko silloin yhteydessä Vikapalveluun 0206 9 0101
ma–pe 8–20, la 9–16.30 (mpm/pvm, myös jonotusajalta), niin saadaan vikailmoitusta tutkittavaksi.

Vastaa