03-08-2013 17:27
05-08-2013 15:21
08-08-2013 19:56
Sluiba89 kirjoitti: Terve,
Kun alunperin vuonna 2009 tilasin laajakaistaliittymän laskutustapana oli sähköpostilasku. Vajaa vuosi sitten vaihdoin laskutustavan e-laskuksi. Pankin vaihdon johdosta tilasin e-laskun uudelleen toukokuussa. E-laskuja ei kuitenkaan ole sen jälkeen näkynyt vaan pari edellistä laskua tuli sähköpostilla. Ei siinä mitään, mutta kesäkuun lasku tuli paperilaskuna ja Omilla sivuilla laskutustapani lukeekin paperilasku, vaikka en sitä itse ole sellaiseksi vaihtanut. Kaupan päälle nyt, kun yritän vaihtaa laskutustapaa sähköpostilaskuksi, se ei ota onnistuakseen, ainakaan Omien sivujen mukaan. Popup-ikkuna tulee esiin, jossa lukee, että laskutustapa on vaihdettu. Laskutustapa-kohdassa sivuilla lukee kuitenkin edelleen paperilasku. Poistin e-laskun verkkopankista, koska se toimi, ja yritin sen jälkeen vaihtaa paperilaskun sähköpostilaskuksi.
Ei tekisi mieli maksaa paperilaskusta lisää, kun sähköposti- ja etenkin e-laskun käyttö on huomattavasti vaivattomampaa. Mikä mahtaa olla vialla?
Edit: Kikkailun kautta sain laskutustavan vaihdettua sähköpostilaskuksi.
09-08-2013 15:32
09-08-2013 16:14
Marjaana kirjoitti: Hei FREDDE33!
Lisäätkö tänne palstalle omiin tietoihin asiakasnumerosi, niin voimme tarkistaa onko e-lasku jo kytkeytynyt. :)Pahoittelut kun et ole saanut varmistusta vaikka näin on luvattu, mutta katsotaan tilanne nyt. Vai haluatko laskun nyt mieluummin sähköpostiin?
09-08-2013 18:01