Ongelmia Tikkurilassa

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi!

Muutin 2kk sitten Tikkurilaan, Vantaalle. Kotona minulla toimii kaikki hyvin heikosti, netti on erittäin hidas, minuun ei kuulemma usein saa yhteyttä puhelimitse. Kuitenkin aina jos itse yritän soittaa jollekin, niin toimii kyllä. Puhelimessa näkyy täydet palkit ja E (eikös se tarkoita aika huonoa verkkoa, en tiedä). Samanlaista ongelmaa on avopuolisollani ja myös naapurissa asuvalla ystävälläni, ei kuitenkaan yhtä pahaa ongelmaa kun minulla, tiedä sitten että johtuuko se siitä, että heillä on Saunalahden liittymät.

Halusin kuitenkin nyt kysyä, että uskotteko ongelman johtuvan siitä, että talo on uusi? Olen googletellut ja lukenut, että uusissa taloissa kännykkä toimii usein heikosti. Samat palkit ja E näkyy kuitenkin minulla myös parvekkeella ja bussipysäkillä, joka on 100m päässä kotoa. Muualla ongelmaa ei niinkään ole. Ongelma ei muuten häiritsisi sillä nettiä voin käyttää yhdistämällä puhelimen wifiin, mutta minua pelottaa, että minulta on mennyt useampi tärkeä puhelu ohi.

Olisiko ongelmaan jotain (edullista) ratkaisua? Olisi erittäin hyvä, jos minuun saisi yhteyttä soittamalla.

2 kommenttia

Hei voldemort! Kuulostaa siltä, että syy voi olla jossain muuallakin kuin talossa, kun sanoit että verkko on heikko myös talon ulkopuolella. Laittaisitko Profiilisi tietoihin asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi (ilman ensimmäistä nollaa) niin pääsemme tarkistelemaan tilannetta laajemmin.
Moi Minna!

Laitoin nyt asiakasnumeron tietoihini. Tänään kun lähdin ulos, katsoin taas kännykkää ja tällä kertaa näytti kuitenkin olevan 3G, ehkä riippuu siis vähän päivästä miten toimii ulkona. 🙂

Vastaa