Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
villev_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia ulkoisten latauohjelmien kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

Minulla on sonera 8/1m laajakaista ja perusyhteydet toimivat hyvin. En kuitenkaan pysty käyttämään webinstaller ohjelmia. Käyttäessäni em. ohjelmia ohjelma lataa hetken ja ilmoittaa, että yhteydessäni on vikaa. Tälläisia ohjelmia ovat esimerkiksi java webinstaller, directx for windows installer ja kaiketi samasta viasta on kysymys, kun en pysty kirjautumaan spotifyhin. Olen poistanut kaikki palomuurit pois käytöstä. Käytössäni on Telewell TW-EA501 modeemi ja olen koittanut sekä ns. sillattuja, että palomuuriportteja ongelman ratkaisemiseksi. Käyttöjärjestelmä on windows 7 home premiium.

Kiitos jo etukäteen.
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera ADSL-yhteys on avoin eli sen puolesta kaikki liikenne on sallittua (SMTP-portti 25 pois lukien, josta yhteys vain mail.inet.fi - palvelimelle).

Ongelman syytä en lähde arvailemaan, mutta testaamalla toisella ADSL-modeemilla selviäisi ainakin jääkö ongelman syy modeemille vai tietokoneelle. Saman asian kertoisi myös testaaminen toisella internet-yhteydellä eli tietokone kiinni toisessa liittymässä. Jälkimmäinen testi pöytäkoneella tosin hieman työläs järjestää.

Onko muilla tietoa mikä voisi ongelman aiheuttaa?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut