Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ebld_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onko Discovery-kanavia poistettu?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Huomasin tänään boksia päivitettyäni että minulta puuttuu seuraavat kanavat:
Investigation Discovery
Discovery Science
Discovery World
Discovery TLC

Minulla on Surf-paketti sekä bonuksena tänään saamani Soneran 1 kk ajaksi lahjoittama mielipahanhyvitys Mix- sekä Viasat-elokuvapaketit.

Miksi kanavat ovat nyt lakanneet toimimasta? Kanavat ovat tähän asti näkyneet aivan normaalisti.

Harmittaa!
19 vastausta
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ebld,
Sinulla on näköjään aiemmin ollut Discovery kanavapaketti, jonka olet irtisanonut. Nuo kyseiset kanavat sisältyvät tuohon pakettiin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ebld_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei ole ollut. Pelkkä Surf vain. Mikä hassuinta, eilen kun soitin (jälleen kerran) näiden kanavien kanssa puljaamisista asiakaspalveluun, siellä näkyi että minulla olisi muka viime marraskuussa katkennut/katkaistu kanavat vaikak vielä tiistaina katsoin ihan normaalisti eikä kanaviani ja pakettejani näkynyt missään listassa..

Minulla on ikävä kyllä ollut kautta aikojen ongelmia Soneran kanssa. Aina. Parhaimmillaan/pahimmillaan jonotusta 3 h asiakaspalveluun, puuttuvia artikkeleita tialuksesta, edes takas soittelua, asioiden selvittelyä, väärän tuotteen (pakko)myyntiä, vaikka mitä. En tajua miten tämä huono onni Soneran kanssa vainoaa minua niin kauheasti. Ei siinä mitään, sitten kun palvelut toimii niin ne on kyl hyviä (hyvä kanavapaketti, hyvä netti jne) mutta se että siihen pisteeseen pääsisi, on yllättävän hankalaa.

Eilen sentään pääsin vain kahdella puhelulla siihen pisteeseen että alkoi kanavat näkymään lopulta. Ja oli mukavia asiakaspavelijoita eikä yhtään jonotusaikaa, siitä iso plussa ja kiitos!

Ja ennen kuin joku nerokkaasti sanoo "vaihda palveluntarjoajaa", niin totean että tässä talossa on Soneran kuitu.
Mintsi_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 255 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ebld !

Helmikuun bonuskanavana oli Discovery ja nyt sitten maaliskuun bonuskanava on TNT7 eli olisiko voinut Discoveryn näkyminen johtua tästä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ebld_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuskin, ne ovat näkyneet minulla kohta puolitoista vuotta. Sen takia ihmettelinkin että mites ne ei nyt näykään yhtäkkiä.
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ebld!
Kyseiset Discoveryn kanavat eivät kuulu mihinkään tällä hetkellä tilaamisi kanavapaketteihin. Kanavakartasta voit tarkistaa kanavapakettien sisällön. Mikäli haluat tilata Discoveryn kanavat itsellesi, voit soittaa maksuttomaan myyntipalveluumme numeroon 0800 133133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sevk_
Vakiokalustoa ☆
  • 1 custom-general.kudos
  • 226 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oho, jotain hyvityskanavapaketteja. Mites noita saa?
Toimiva EPG-opas olisi iloinen asia. Soneran asiakkaana et sitä saa. Yläkerran hemmoa saa kiittää siitä, että tulee edes kuva satunnaisia pätkimisiä ottamatta lukuun hyvin perille. Eikä se datapuolikaan hyvin toimi. Paljon kehuttu 4G, 10/10 Mbps on jo hyvä suoritus.
IMToD_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain tänään kirjeen, jossa kerrottiin Investigation Discovery -kanavan (aka ID Europe) poistumisen Discovery-paketista 1.8.2012. Paketin hinta hinta pysyy samana, mutta mitään muuta kanavaa ei tule poistettavan tilalle.
Miksi ei tule?

Jos ei tule, niin miksi hintaa ei lasketa? Oikea hinta viiden kanavan Discovery-paketille on 8,33 €. Tämä tarkoittaa sitä, että nostatte kanavapaketin hintaa reilusti yli 10%:lla.

Siitä ei ole montaa kuukautta kun tämän paketin hintaa edellisen kerran nostettiin reilusti. Tämä hintojen nosto ylittää inflaatiovaikutuksen moninkertaisesti. Miten tämä on mahdollista?

Jos ja kun haluan nähdä ID Europe -kanavan, niin miten se onnistuu ja paljonko maksaa?

p.s. Koska Soneran asiakkaat näkevät Fox HD -kanavan? Muiden kaapeliyhtiöiden asiakkaat näkevät.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei IMToD! Investigation Discovery poistuu Discovery paketista Ohjelmayhtiön päätöksellä. Muutos ei vaikuta hinnoitteluun. Ikävä kyllä emme voi vaikuttaa Ohjelmayhtiön päätöksiin. Kanavaa ei näin ollen ole jatkossa enää lainkaan saatavilla, harmi kyllä.
Fox HD ei kuulu kanavavalikoimiimme. Toivon mukaan kanava mukaan saadaan, mutta lisätietoa mahdollisesta aikataulusta ei ikävä kyllä ole antaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
IMToD_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinamari kirjoitti:
Hei IMToD! Investigation Discovery poistuu Discovery paketista Ohjelmayhtiön päätöksellä. Muutos ei vaikuta hinnoitteluun. Ikävä kyllä emme voi vaikuttaa Ohjelmayhtiön päätöksiin. Kanavaa ei näin ollen ole jatkossa enää lainkaan saatavilla, harmi kyllä.

Kiitos tiedosta.
Näinkö on, että "Ohjelmayhtiö" määrää Soneran hinnoittelun? En usko.
Ei tarvitse vastata. Lopetin paketin tilauksen.
Tämän osion uusimmat keskustelut