Onko tämä hyvää asiakaspalvelua??

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Vaihdoin vanhasta Sonera liittymästä uuteen Sonera-näppärään. Myyjä olisi voinut katsoa milloin edellinen laskutuskausi päättyy ja laittaa uuden alkamaan vasta siitä Mutta ei. Minulle tuli lasku vanhalta laskutuskaudelta 10.1.-9.2. Ja koska uusi laitettiin alkamaan heti eli 6.2. niin siitä oli lätkaisty kuukausimaksu(14,90) kolmelta päivältä tähän samaan. Eli päällekkäisyyttä rutkasti. Tästä ei tule kuin vihaiseksi itselleen ja myyjille, jotka tällaista tekevät.

1 kommentti

Hei tryke! Olen samaa mieltä, että tässä tapauksessa muutos olisi kannattanut ajoittaa laskutusjakson alkuun ja myyjän olisi tämä pitänyt huomata.

Voidaan tehdä niin, että vähennät uuden paketin maksun 14,90€ laskun loppusummasta. Hyvitän sen täältä käsin kokonaisuudessaan. Maksettavaksi jää siis 29,18€. Toivottavasti tämä sopii.

Vastaa