Onko tämä oikeaa kohtelua asiakkaita kohtaan???

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Laitanpa tämän keskustelun avauksen nyt tännekin, pistin jo tuonne vapaaseen keskusteluun...

Olemme olleet jo todella monia vuosia soneran asiakkaita ja meillä on puhelimet, liittymät ja läppäri soneran kautta. Laskua meidän perheeltä kertyy joka kuukausi reilusti yli 500 eurolla. Meillä on kaksi soneran tikkua nettiin mutta ne pätkii ihan koko ajan ja välillä joudun sulkemaan koneen pari-kolme kertaa päivässä kun ei yhteys aukea enää uudelleen, vaikka juuri olin koneelle tehnyt jotain. Tämä jatkunut todella pitkään ja palautetta olemme antaneet ja selitykset soneran suunnasta ovat olleet milloin mitäkin, huono sää, liika ihmisiä linjoilla yms. Viime viikolla en päässyt ollenkaan 4 päivänä työtäni tekemään, koska soneran yhteys Ruotsiin päin oli jumissa. ja todellakin, lopulta selvisi ettei työnantajani puolelta ole mikään vialla vaan pelkästään soneralla. Muiden kollegoideni yhteys toimi mainiosti työnantajalleni. Ja tässä nyt sitten syy, miksi tätä viestiä lähdin kirjoittamaan: mieheni oli hukannut meidän maksukanavien laskun joten se oli unohtunut maksaa ja tänään kanavat sulkeutui kesken päivän. Ja mieheni soitteli soneralle että tällainen vahinko on käynyt ja kun hän laskun maksaa niin eikö se aukea samantien sitten? hänelle sanottiin että aukeaa, mutta vasta sitten kun maksu näkyy tilillä!
Että näinkö Soneralla kohdellaan asiakkaita jotka toimintaa rahoittaa reilusti yli 500 eurolla kuukaudessa ja hiljaa kestää netin pätkinnän ja sen ettei työtään pääse tekemään????? Jos asia on näin niin kyllä ne DNA:lla ottaa varmasti vastaan meidän perheen ja meidän perheen tarpeet liittymien suhteen? Ja varmasti heille kelpaa se reilu 500e/kk.

VIeläpä lisään tähän senkin asian että meillä pätkii kaapeli-tv todella useasti ja siitäkin asiasta olemme olleet hiljaa, mutta nyt riitti!

1 kommentti

Moi kikka75. Maksukanavien suhteen käytäntönä tosiaan on, että maksusuorituksen tulee näkyä meillä, ennen kuin kanavat aukeavat. Tässä menee yleensä pari-kolme pankkipäivää. Nettitikkuongelmissa kannattaa aluksi tarkistaa Häiriötiedotteista, onko alueellasi yleistä verkkovikaa. Tämän jälkeen voit kokeilla pakottaa nettitikun käyttämään pelkkää 3G-yhteyttä sekä päivittää nettitikun ohjelmisto. Ohjeet siihen löydät täältä. Mikäli näistä toimenpiteistä ei ole apua, otathan yhteyttä vikapalveluumme. Nettitikkuongelmissa vikapalvelun yhteystiedot löytyy täältä ja kaapeli-tv:n suhteen täältä.

Vastaa