Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
zumi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onneton tapaus S4

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heipä hei!

Otin vajaa puolisen vuotta sitten Soneralta kytkynä Samsung Galaxy S4 puhelimen.
Valitettavasti puhelin oli rikki jo paketin avausvaiheessa josta alkoi tajuton vääntäminen.

Tosiaan puhelin ollut alle puoli vuotta ja tänään vien puhelimen taas huoltoon.

Ostopäivästä lähtien akku kului järjettömän nopeasti, verkko katkeili, näytössä häiritöitä ja puhelin sekoili.
Yritin kaikkia ohjeita koittaa, mutta alan ihmisenä tiesin, että puhelin loppuenlopuksi päätyy jokatapuksessa takuuhuoltoon.
Vein puhelimen huoltoon ennen uutta vuotta. Puhelin lojui huollossa kuukauden koska huoltoliike (SCF) onnistui kaksi kertaa hukkaamaan takuukuitin jonka lähetin sähköpostitse. Vein kuitin lopulta henkilökohtaisesti liikkeeseen.
Saatuani laitteen takaisin akku oli vaihdettu, puhelin päivitetty ja näyttö vaihdettu. Päästyäni kotio huomasin verkossa pientä bugaamista ja näyttö oli vielä pahempi kuin huoltoon mentäessä.
Vein puhelimen uusiksi huoltoon samoista vioista. Pullistunut akku, näytössä häiriötä ja verkko sekoilee.
Sain puhelimen viime perjantaina takaisin. Puhelin ehti olla huollossa 8 päivää. Työselostus puhelimelle sama. HUOM! Puhelin oli myös "päivitetty uudempaan versioon" joka oli kusetusta sillä puhelimessa oli jo uusin versio.
Vien tänään puhelimen uudestaan huoltoon. Puhelin on ollut melki käyttökelvoton koko aika ja kysyisinkin nyt miten minun tulisi toimia jos saan puhelimen uudestaan takaisin samoilla vioilla. Olen tietenkin yhteydessä kuluttaja asiamieheen, mutta jos puhelinta ei korjata haluan purkaa kytkyn ja vaihtaa takaisin esim. iPhoneen joka minulla on ollut kytkynä aikoinaan teidän kautta.
Huollossa ravaaminen ja vaiva ovat tulleet maksamaan minulle paljon. Olen pari kertaa myös Sonera kaupassa käynyt näyttämässä laitetta, mutta kukaan ei osaa neuvoa muuta kuin viedä takuuhuoltoon.

Sen verran jo vit*** :neena olen paraikaa, että vaadin melkein jo teidän apua tässä hommassa.
Muuten kaikki Soneran palvelut ovat toimineen hyvin eikä mitään moittimista. Ongelmana tässä on nyt Samsungin takuuhuollon toimintatapa.

PS. Asun Tampereella ja huoltoliike sijaitsee Rantaperkiössä nimellä SCF

- Kimi
10 vastausta
zumi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Päivitystä pitkästä aikaa:

Sain uuden puhelimen kun vein sen takuuseen ja pyysin puhelin vastaanottanutta virkailijaa katsomaan sitä. Myös myymälän "joku päälikkö" katsoi puhelinta. Totesivat, että puhelin tosiaan on viallinen. Käskin heitä kirjoittamaan puhelimen mukaan lapun jossa luki, että myös myymälän henkilöt ovat todenneet puhelimen vialliseksi.

Uuden puhelimen saatuani laitoin sen heti myyntiin ja myydyksi meni!

Mitä tästä opimme? Ei enään ikinä Samsungia!!
Tämän osion uusimmat keskustelut