Hei zumi!
Pahoittelen, että Samsungin puhelimessa ilmenee edelleen ongelmia.
Valitettavasti vain huolto voi määrittää laitevalmistajan ohjeiden mukaisesti, vaihdetaanko laite uuteen vai ei. Soneran asiakaspalvelussa ei ole mahdollisuutta asiasta päättää. Toki voit halutessasi tehdä asiasta reklamaation soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 0200 17000 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.
Samsungin puhelimet voi nykyään toimittaa huoltoon myös R-kioskien kautta. Tässä vielä ohjeet:
1. Tarkista laitteesi tiedot tyyppikilvestä akun alta (mallikoodi, sarjanumero & IMEI-numero)
2. Soita Samsung-asiakastukeen 030-6227515
3. Saat tekstiviestinä Samsung pakettikoodin
4. Mene R-kioskille ja näytä koodi kassalla
5. Anna puhelin myyjälle
Palvelu on täysin sähköinen – sinun ei tarvitse tulostaa lomakkeita tai pakata laitetta etukäteen. Kun puhelimesi on huollettu, se palautetaan kotiosoitettasi lähinnä olevan R-kioskin noutopisteeseen. Tästä lähtee automaattinen tekstiviesti-ilmoitus sinulle. Tarvittaessa saat viestin esim. perheenjäsenen puhelinnumeroon. Mikäli varapuhelinta ei ole käytettävissä, saat tiedon palautuneesta laitteesta sähköpostina tai kirjeenä.
Voi olla muutenkin hyvä, jos soittaisit Samsungin asiakastuen numeroon 030-6227515 ja kertoa koko tilanteen heille.
Toivottavasti asiat järjestyvät ja saat käyttöösi toimivan puhelimen.
Ystävällisin terveisin
Tapani V