Operaattorinvaihtoviikot tulossa

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Heissan!

Nyt pitää sanoa että kyrsii niin maan perusteellisesti. Kävi nimittäin tälleen:

Olen hankkinut TSF:lta kolmenlaista palvelua joissa kuukausiveloitus. Laajakaistaliittymän, MTV3 Total- palvelun ja kolmanneksi kytkykapulan, joka tulee loppuun maksetuksi nyt huhtikuussa.

Koska TSF suuressa viisaudessaan on hankkinut useita eri pankkitilinumeroita eri palveluilleen, on riski mennä maksu väärälle tilille. Näin minulle sitten kävikin joulukuun lopulla.

Maksoin erehdyksessä Tv-palvelulaskun (vajaa 15 e) 31.12 oikealla summalla, oikealla pankkiviitteellä TSF:n kytkykapulan pankkitilille. Olen tallentanut eri TSF:n laskutustiedot verkkopankissa alasvetovalikkoon, josta on helpompi suorittaa maksuja kuukausittain.

No, tammikuuta meni sitten muutama viikko, kun yhtenä iltana tallennukset MTV3 Total- kanavalta eivät onnistuneetkaan. Ihmettelin asiaa, ja soitin asiakaspalveluun.

Siinä sitten kerroin, mitä on tapahtunut ja kävi ilmi etten ollut maksanut laskua! KOska tiedin maksaneeni, tutkittuani asiaa huomasin erehtyneeni tilinumerosta, lähetin kuittikopion nettipankista TSF:n reskontraan josta suoritus löytyikin, siis "väärältä" tililtä, oikea summa ja viite kuitenkin. Maksettu joulukuun lopussa!

Reskontra hoiti sisäisellä siirrolla "puntit tasan" ja kanavat aukesivat taas.

Eilen sitten tuli maalikuun lasku, ja nyt meinaa verkkarit revetä...

Kanavapaketti maksaa kampanjassa 3 kk ajan 14,95 euroa. Eli lasku piti olla tuon verran.

Maaliskuun lasku oli kuitenkin liki 30 euroa! Siihen kun oli lisätty Tv-palvelun avausmaksu (8,4 e), maksumuistutus (5 e) ja viivästyskorkoja jne! Vaikka siis rahat olivat koko ajan TSF:n tilillä...

Per***e sanon nyt minä! Jos tosiaan aikomuksena on antaa "sakot" huolimattomalle asiakkaalle joka koko ajan on maksanut laskut säntillisesti kuukausittain, niin voin ilmoittaa että nyt meni hieman vihkoon teidän päässä hommat!

Sopivasti Elisa lähetti ilmoituksen että taloyhtiöön on viime viikolla asennettu 50/10 M Huoneistokaista johon saa Elisa Viihde- paketin edullisesti.

Kunhan 6 kk:n soppari MTV 3 Totalista päättyy, sanon Sakottaja-Soneralle Adios ja vaihdan Elisaan.
TSF:n laajakaistaliittymän pistän lihoiksi samalla.

TSF:n kytky-Nokia vaihtuu liittymineen Samsung Galaxy S4:n jonka tilaan Saunalahdelta tai DNA:lta kunhan luuri ilmestyy loppukeväästä.

5 kommenttia

Hei Wasama,

Onpa käynyt harmillisesti. Yritin etsiä tietojasi mutta en löytänyt tuolla profiilissa olevalla asiakasnumerolla niitä. Oliko tuo MTV3 kanavapaketti Kaapeli tv:ssa tai onko sinulla Sonera Viihde? Voit laittaa esim. laajakaistalaskulta asiakasnumeron, niin varmasti löydän tiedot sillä ja pääsen tutkailemaan tapahtumia.
Asiakasnumero lisätty profiiliin. Mulla on kaapelikortteja kaksin kappalein...
Hei Wasama!

Harmillinen tilanne totta tosiaan ja huomaa, että asia on jäänyt kovasti vaivaamaan.
Ymmärrät varmaan kuitenkin sen, että emme täällä päässä voi tietää, minne suoritus on mahdollisesti tarkoitettu, jos esim. viite- tai tilinumero ei täsmää.
Palautteesi on ilman muuta huomioitu myös tätä kautta, mutta jos haluat laskusta vielä keskustella, otathan meihin yhteyttä. Mahdolliset laskutusmuutokset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta.
Eiköpä tässä ole puheet pidetty puolin ja toisin nyt.
Idioottimainen systeemi teillä kun ei pysty 6 kk:n määräaikaista sopimusta irtisanomaan päättymään sopimusajan loppuun, vaan vasta 1 kk tätä ennen. Taas yksi hyvä syy lisää vaihtaa palveluntarjoajaa...

Vastaa