Osoitteen muutos

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Ilmoitin osoitteen muutoksesta n. 6 viikkoa sitten. Myitte minulle sonera viihdepaketin ja nopeamman yhteyden, ja lupasitte lähettää viestin, kun uusi yhteys avataan. Viestiä ei ole vieläkään tullut, mutta olette lähettäneet jo kaksi laskua.

Laskut liittyvät ilmeiseti vanhaan liittymään, mutta miksi joudun maksamaan palvelusta, jota en voi käyttää?

Kuinka kauan joudun vielä odottamaan, että nettiyhteys avataan uuteen osoitteeseeni?

1 kommentti

Hei SAMIMY

Liittymäsi siirto on tehty uuteen osoitteeseen, mutta yhteys ei näytä kuitenkaan toimivan.

Oletko kokeillut kaikki huoneiston puhelinpistokkeet läpi?

Jos tämä on tehty luulen, että kytkentävaiheessa on tapahtunut jotain. Tässä tapauksessa ota yhteyttä Vikapalveluumme niin lähetämme asentajan tarkistamaan kytkennät.

Yleensä tekstiviesti tulee, kun liittymän siirto tehty, mutta jostain syystä et ole saanut viestiä. Pahoittelut tästä.

Vastaa