Ilmoitin osoitteen muutoksesta n. 6 viikkoa sitten. Myitte minulle sonera viihdepaketin ja nopeamman yhteyden, ja lupasitte lähettää viestin, kun uusi yhteys avataan. Viestiä ei ole vieläkään tullut, mutta olette lähettäneet jo kaksi laskua.
Laskut liittyvät ilmeiseti vanhaan liittymään, mutta miksi joudun maksamaan palvelusta, jota en voi käyttää?
Kuinka kauan joudun vielä odottamaan, että nettiyhteys avataan uuteen osoitteeseeni?
A
Hei SAMIMY
Liittymäsi siirto on tehty uuteen osoitteeseen, mutta yhteys ei näytä kuitenkaan toimivan.
Oletko kokeillut kaikki huoneiston puhelinpistokkeet läpi?
Jos tämä on tehty luulen, että kytkentävaiheessa on tapahtunut jotain. Tässä tapauksessa ota yhteyttä Vikapalveluumme niin lähetämme asentajan tarkistamaan kytkennät.
Yleensä tekstiviesti tulee, kun liittymän siirto tehty, mutta jostain syystä et ole saanut viestiä. Pahoittelut tästä.
Liittymäsi siirto on tehty uuteen osoitteeseen, mutta yhteys ei näytä kuitenkaan toimivan.
Oletko kokeillut kaikki huoneiston puhelinpistokkeet läpi?
Jos tämä on tehty luulen, että kytkentävaiheessa on tapahtunut jotain. Tässä tapauksessa ota yhteyttä Vikapalveluumme niin lähetämme asentajan tarkistamaan kytkennät.
Yleensä tekstiviesti tulee, kun liittymän siirto tehty, mutta jostain syystä et ole saanut viestiä. Pahoittelut tästä.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.