Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
juhuri_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ota etu käyttöösi! - ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tällaiset ohjeet saapui sähköpostiin:

Tilaa Mix M tai Viasat Kulta kokeiluun Omilta Sivuilta:

1. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksella.
2. Jos sinulla ei vielä ole Sonera Tunnusta, voit luoda sen verkkopankkitunnusten avulla.
3. Tilaa kanavapakettimaistiaiset Sonera Viihteen tietojen alta.

[u:3tiny6cz]Ei löydy tilausnappulaa. [/u:3tiny6cz]

Nyt kun luin sähköpostin vaalean harmaalla kirjoitetut tekstit (valkoisella taustalla) niin ei välttämättä ole tarpeenkaan löytyä. En kuitenkaan muista peruuttaa pakettia.
5 vastausta
LauriE_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama täällä, Kanavapaketit-painiketta ei ole ollenkaan. Kanavapaketti on kyllä ihan hyvä ja peruuttaminen onnistuu helposti.
sohvanvaltaaja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama täällä. En myöskään pääse esimerkiksi laskuarkistoon. Palvelu väittää että en ole liittymän omistaja. Onkohan esimerkiksi tunnusten yhdistämisen yhteydessä tapahtunut jotain? Yhdistin tunnukset uudelleen mutta tällä ei ollut mitään vaikutusta.
juhuri_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Muita viestiketjuja luettuani:

Ilmeisesti pitäisi luoda vielä jotkut yleiset Sonera Tunnukset.
Niillä sitten näkisi laskuja ja kanavapakettien tilaamisetkin ehkä onnistuisi.

Antaa olla 🙂
sohvanvaltaaja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain tilattua kanavat. Loin tunnuksen uudestaan. Yhdistin kyllä tunnukset, mutta huomasin että minulle oli annettu uusi käyttäjätunnus. Kun sitä käyttämällä kirjautui sisään niin näkyvissä oli mahdollisuus tilata kanavia. Ja sen laskutusarkistonkin saattoi avata.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro kaikille!

Liittymien muokkaukset tai uusien palvelujen kytkeminen liittymiin vaatii aina vähintään kirjautumisen sisään Sonera Tunnuksilla. Tunnusten yhdistäminen laajakaistaliittymän/kännykkäliittymän kanssa kannattaa myös tehdä. Sen jälkeen voit käyttää "normaaleja" toimintoja myös Sonera Tunnusten kautta (Sähköposti, etätallennus jne).

Jos ei ole ihan varma mikä on liittymän käyttäjätunnus tai se on hukkunu (matkapuhelimissa se on aina oma matkapuhelinnumero) niin kannattaa rohkeasti laittaa asiasta vain palvelupyyntö asiakaspalveluun. Tunnus ja salasana kannattaa myös tarkistaa saapuneista sopimuspapereista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut