Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
-p-_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Outo maksukehoitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kysytääs tästä osiosta, koska toisessa ei vastata, vaikka muille vastataan.
Eli tuli outo lasku reilu 8€, eikä lue mitähän tuo koskee.

Jos tuo koskee sitä, että ilmaiskanavat näkyivät teidän mokasta 6 päivää ylimääräistä, josta itse ilmoitin että nuo vielä näkyvät, ettei sitten tule mitään laskua perästä.
Ja teidän tiedossa oli tieto, että ilmaiskokeilun jälkeen kanavat saa pimentää.

Jos näin on, niin voitta arvata mitä mieltä olen tuosta laskusta...
10 vastausta
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei -p- !

Tarkistathan täältä asetuksista asiakasnumerosi, en onnistunut löytämään sen perusteella asiakastietoja. Laskunumerollakin löytäisimme laskun ja pääsemme tarkistamaan mistä lasku koostuu. Kun kanavapaketit irtisanotaan, päättyy laskutus irtisanomispäivälle. Ja jos laskutuksessa on tapahtunut virhe sen suhteen, niin asia luonnollisestikin korjataan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
-p-_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asiakasnro on omissa tiedoissa.
Tässä laskunnro 44568
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi -p-! Kyseessä on kaapeli-TV-perusliittymän kuukausimaksut ajalta 11.12.2013 - 31.12.2013. Selvensikö tämä asiaa?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
marsas_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hi!

I got also wrong kind of invoice, it has been always same but now there are some additional costs, that I haven´t ordered. What should I do? I do not have at the moment possibility to call to costomer service since I am abroad. It conserns invoise nr 72455525, and normally it kas been 19,89 but this time it is 28,66€ I know that we used film rental, but stil it is not correct!
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hi marsas! You have renewed your contract and apparently this has caused some errors on your invoice. Monthly fee for broadband should be 19,89€ + rental film 5,03€. So the total sum is 24,92€. Just pay this and I'll compensate the rest. Is this ok?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
marsas_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Good, I will pay that correct sum 24,92€. Thank You!
JPN_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve
Täälläkö näistä laskuista pitää huomautella? Puhelimessa sovittiin jo kertaalleen laskun epäselvyyksistä, ja taas niitä on!
Korjatkaa omat virheenne omalla kustannuksella, ja älkää lähettäkö huomautus/karhu/uhkauskirjeitänne enään.
Mennään tää sopimuskausi niin kuin on sovittu ja lopetetaan se siihen. Kiitos
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JPN !

Voitko tarkentaa millaisia epäselvyyksiä laskussa on, ja mistä laskusta tässä tapauksessa on kyse? Voidaan sitten selvittää ja hoitaa asia kuntoon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
JPN_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tässä pari lasku esimerkkiä
73916626 ja 73152264 kerro mikä näissä on pielessä?

No, Asiakaspalvelusta ei kuulu mitään?
Tämän osion uusimmat keskustelut