Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
nuppsi-9_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

PUK-ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miten saan PUK koodin omilta sivuilta jos minulla ei ole salasanaa puhelin liittymäni omille sivuille? Käskee lähettää tekstiviestin jos salasana on unohtunut tai sitä ei vielä ole.
1 vastaus
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei nuppsi-9!

Kiitos viestistäsi. Onko kyseinen liittymä sinun nimissäsi? Tässä tapauksessa voit luoda Sonera Tunnuksen verkkopankkitunnuksillasi ja tämän jälkeen pääset hallinnoimaan liittymääsi sekä tarkistamaan liittymän PUK-koodin. Liittymän omistaja siis pääsee Sonera Tunnuksella hallinnoimaan kaikkia nimissään olevia liittymiä.

Ohjeita Sonera Omiin Sivuihin liittyen löytyy osoitteessa:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Omat_Sivut?someid=3417

Mikäli Sonera Tunnuksen luominen ei ole mahdollista, etkä pääse soittamaan asiakaspalveluumme, voit käydä tarkistuttamassa PUK-koodin Sonera Kaupassa tai muussa jälleenmyyjäliikkeessämme.

Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonerakauppa.fi/?someid=3417

Muut jälleenmyyjäliikkeet voi tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonera.fi/kauppiashaku?someid=3417
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut