PUK-ongelma

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Miten saan PUK koodin omilta sivuilta jos minulla ei ole salasanaa puhelin liittymäni omille sivuille? Käskee lähettää tekstiviestin jos salasana on unohtunut tai sitä ei vielä ole.

1 kommentti

Hei nuppsi-9!

Kiitos viestistäsi. Onko kyseinen liittymä sinun nimissäsi? Tässä tapauksessa voit luoda Sonera Tunnuksen verkkopankkitunnuksillasi ja tämän jälkeen pääset hallinnoimaan liittymääsi sekä tarkistamaan liittymän PUK-koodin. Liittymän omistaja siis pääsee Sonera Tunnuksella hallinnoimaan kaikkia nimissään olevia liittymiä.

Ohjeita Sonera Omiin Sivuihin liittyen löytyy osoitteessa:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Omat_Sivut?someid=3417

Mikäli Sonera Tunnuksen luominen ei ole mahdollista, etkä pääse soittamaan asiakaspalveluumme, voit käydä tarkistuttamassa PUK-koodin Sonera Kaupassa tai muussa jälleenmyyjäliikkeessämme.

Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonerakauppa.fi/?someid=3417

Muut jälleenmyyjäliikkeet voi tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonera.fi/kauppiashaku?someid=3417

Vastaa