Pääpostilaatikon salasana

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Salasana hukassa (oma vika tietysti). Tekstiviestillä ei saa, kun väittää, että ei ole tunnukseen liitetty puhelinnumeroa. Omille sivuille sitten liittämään puhelinnumeroa. Mutta enpä keksi, miten onnistuisi.
Mitä tarttis tehrä? (Ei, en soita asiakaspalveluun enkä ole naamakirjassa). Pitäähän tuon salasanan resetointi noilta 'Omilta sivuilta' onnistua.

5 kommenttia

Moi twin! Lisäätkö asiakasnumerosi ilman välilyöntejä käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin hoidetaan asia kuntoon.
Asiakasnumero lisätty profiiliin.
Hei twin,

Laitoin uuden salasanan tulemaan! Saapuihan se perille?
twin kirjoitti:
Salasana hukassa (oma vika tietysti). Tekstiviestillä ei saa, kun väittää, että ei ole tunnukseen liitetty puhelinnumeroa. Omille sivuille sitten liittämään puhelinnumeroa. Mutta enpä keksi, miten onnistuisi.
Mitä tarttis tehrä? (Ei, en soita asiakaspalveluun enkä ole naamakirjassa). Pitäähän tuon salasanan resetointi noilta 'Omilta sivuilta' onnistua.

Hei.
Minulla lähes sama asia. Sähköpostin salasana hukassa ja en saa sitä keinoteltua esille. Omille sivuille olen jo aiemmin luonut yhteistunnukset jotka on toimineet. Pankkitunnuksilla menin nyt monesti liittämään vielä s-postitunnusta xxxxxx-x mutta tietenkin se kysyy salasanaa joka juuri on hukassa. No, tilaamaan salasanaa ja tulee ilmoitus ettei siihen ole kytketty puhelinnumeroa vaikka senkin vielä uudestaan lisäsin...tai luulen.
Soitin asiakaspalveluunkin muttei niillä ohjeilla onnistunut.
Tarviin vaan sen postini salasanan uuteen koneeseen, asetuksia varten ja hyvähän se nyt on muutenkin pitää tallessa.. Kympinkö se uusi salasana sitten maksaa jos pääsen taas puhelimella läpi ?
Jospa saisin sen ihan itse mutta apua taas !
Hei vuonna85,

Salasana lähetetty yhteystiedoissasi näkyvään numeroon.

Vastaa