Packett loss

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Netissä FPS:ää pelatessa iltaisin ilmenee packett lossia. Tämä nostaa pingiä 50-100 millisekunttia samalla tehden siitä epästabiilin. Serveri jolla pelaan sijaitsee USA:ssa. Voitteko te vaikuttaa millään tavalla siihen mitä kautta paketit liikkuu? Voin toimittaa WinMTR:n statistiikkaa jos jonkun mailiin haluatte sitä, tässä sitä ei saa muokattua kovin luettavaan kuntoon.

4 kommenttia

Hei Kostaja,

Sinulla näyttäisi olevan käytössä Viihdepalvelu. Viihdepalvelussa on virheenkorjausta päällä jonkin verran ja se saattaa viiveeseen vaikuttaa. Virheenkorjausta on mahdollista ottaa pois, mutta tämä saattaa vaikuttaa taas viihdepalvelun toimivuuteen.
Minulla tosiaan on tuo viihdepalvelu, mutta en käytä sitä tällä hetkellä. Toisin sanoen laitteet eivät ole kytkettynä ollenkaan, vaan käytössä on teiltä aiemmin tullut wlan-reititin. Tätä ongelmaahan siis ei ole päivisin havaittavissa vaan se tuntuu liittyvän aikaan jolloin oletettavasti on "ruuhkaa". WinMTR:n mukaan packett lossia tulee jo teidän runkoverkossa, mutta myös lähempänä itse serveriä, useissa eri väleissä.
Hei Kostaja,

Tein liittymäsi asetuksiin hieman muutoksia. Testailetkos yhteyttä nyt uudelleen ja ilmoittele auttoiko ongelmaan ollenkaan vai jatkuuko edelleen.

Kerrotko samalla tuon USA:ssa sijaitsevan palvelimen IP-osoitteen?
Juuri tällä hetkellä packett lossia ei ollut kun testasin. Ongelmahan tosiaan yleensä esiintyy iltaisin ( Suomen aikaa ). Olin reissussa pari päivää ja ei ollut mahdollisuutta aiemmin testailla.

Serverin ip: 216.155.146.19:27960

Vastaa