Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jerudsin_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Päivitetty liittymä. Koko kuukauden hinta 4-5 päivältä?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

Koen tämän vääryydeksi että kun päivitin liittymän 4 tai 5 päivää ennen laskutuskauden päättymistä, niin laskutetaan koko kuukauden ajalta vaikka minulla oli 25+ päivää samalla kaudella paljon halvempi perusliittymä.

Kyse on siis viimeisimmästä laskustani.

Olisiko tähän saatavilla hyvitystä millään tavalla?

Terveisin, Jere.
4 vastausta
Jalmar1_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Jerudsin!

Tarkastin asian ja huomasin että koko pakettisi oli laskutettu neljältä päivältä.

Normaalisti kun päivität uuden kuukausiveloitteisen paketin niin vanha paketti poistuu(myös laskulta), mutta sinulla oli tälläkertaa ollut käytössä todella vanha Minun Sonera liittymätyyppi joten automaattista kompensaatiota laskulle ei ole tullut.

Oletko vielä maksanut kyseistä laskua, jos laitan siihen kompensaation?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jerudsin_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No hyvä, niin ajattelinkin että sen olisi pitänyt mennä! En ole vielä maksanut sitä laskua.

Terveisin, Jere.
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Jerudsin!

Hyvitin laskulta 20€. Eli voit maksaa samalla laskulla ja viitteellä, mutta 20€ pienemmällä summalla:) onko näin ok?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jerudsin_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
On OK! 🙂 Kiitos paljon korjauksesta ja avusta!