Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
japadaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palvelin ei salli yhteyttä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onko muilla ollut ongelmaa Soneran sähköpostin kanssa, jos käytätte esim Outlookkiia 2007 / 2010 ohjelmaa? Itselläni herjaa useammalla sähköpostitilillä (pp.inet.fi) -> palvelimeen ei saada yhteyttä, kun käytän Imap postilaatikkoa. Tämä ongelma esiintynyt Outlook 2007 / 2010 ohjelmien kanssa parin viikon ajan

>disconnecting
> Protokolla: IMAP
> Palvelin: mail.inet.fi
> Portti: 143
> Virhekoodi: 0x800CCCD9
8 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei japadaa,

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihin, niin voidaan katsoa sähköpostia hieman paremmin.

Kertomasi perusteella saapuvan postin palvelimen yhteys katkeaa. Tuleeko viestit kuitenkin normaalisti perille välillä?

Oliko sinulla asetuksissa portit seuraavasti?
Saapuvan postin palvelin mail.inet.fi, portti: 143
Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi, portti: 25
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 231 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
Hei japadaa,

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihin, niin voidaan katsoa sähköpostia hieman paremmin.

Kertomasi perusteella saapuvan postin palvelimen yhteys katkeaa. Tuleeko viestit kuitenkin normaalisti perille välillä?

Oliko sinulla asetuksissa portit seuraavasti?
Saapuvan postin palvelin mail.inet.fi, portti: 143
Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi, portti: 25


Hei!
Viitaten teidän keskusteluun:
Tämä ongelma on esiintynyt myös minulla noin viikon verran. Windows Live Mail ja myös Thunderbird. Käytössä on sekä pp.inet.fi ja pp.sonera.net.osoitteet. Häiriö esiintyy molemmissa. Postit tulee kumminkin perille. Portit 993 ja 465 käytössä.


Serversvar: disconnecting
Server: 'mail.inet.fi'
Windows Live Mail Fel-ID: 0x800CCC0F
Protokoll: IMAP
Port: 993
Secure (SSL): Ja
japadaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
Hei japadaa,

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihin, niin voidaan katsoa sähköpostia hieman paremmin.

Kertomasi perusteella saapuvan postin palvelimen yhteys katkeaa. Tuleeko viestit kuitenkin normaalisti perille välillä?

Oliko sinulla asetuksissa portit seuraavasti?
Saapuvan postin palvelin mail.inet.fi, portti: 143
Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi, portti: 25



Asiakasnumero lisätty.
Saapuva palvelin 143 & lähtevä 25.
Kyllä postia tulee perillä välillä
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei japadaa ja wheeler,

Minkälaisia palomuuri/virustorjuntoja teillä on käytössä? Mikä Windows versio?

Molemmilla oli ongelmaa esiintynyt nyt 1-2 viikkoa ja ongelma esiintynyt koko tämän ajan satunnaisesti, mutta usein?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
wheeler
Vakiokalustoa ☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 231 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa taas!

Käytössä on: Windows 7 Home Premium / servicepack 1
F-secure Internet Security 2013 / Windows palomuuri

Tänään kaikki on toiminut normaalisti!! Kaikki sähköpostihaut ok. Joten.........
Aikaisemmin noin joka kolmas haku toi virheilmoituksen , mutta postit tuli perille. Viikon verran häiriö esiintynyt.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei wheeler,

Hyvä jos tuo häiriö on hävinnyt. Nyt en kyllä sitten tiedä mistä on voinut johtua, mutta huuteletko tänne vaikka jos tuo ilmaantuu uudelleen.


Japadaa: Mikäs sinulla tilanne on vielä tällä hetkellä? Oliko ongelma sinultakin poistunut, vai jatkuuko edelleen?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
japadaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tietoturva; Norton internet security 2013
Käyttöjärjestelmät; Windows Vista sp2 32bit ja Windows 7 pro 64bit

Virheilmoituksia tulee edelleen ainakin minulle. Ja virheilmoituksia tulee epäsäännöllisesti ei jokaisen tarkistuksen yhteydessä (postin).
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei japadaa,

Molemmissa koneissa on ilmeisesti sama tietoturva käytössä? Oletko kokeillut vaikuttaako asiaan jos otat palomuurin pois käytöstä? Tätä voisi testata, että onko sillä jotain vaikutusta asiaan.

Mikäli tuo palomuurikaan ei asiaan auta ja netti muuten toimii normaalisti, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut