Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tookkonen_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palvelun aktivointiviesti ei ole tullut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Pari kysymystä:

Tilasin 6kk:n ilmaisjakson HBO-kanaville, mutta en ole vieläkään saanut mitään 16-merkkistä arvokoodia. Aikaa tästä on vajaa viikko. Omat tiedot on kyllä oikein Omilla Sivuilla. Missähän viipyy?

Mulle tuli sähköpostiin Tilausvahvistus Soneran Viihde netti- ja mobiilipalveluiden käyttäjätilistä moneen kertaan ja kaikissa oli eri tilausnumero ja käyttäjätilinumero. Mulla tilauksen tekovaiheessa selain sekoili ja näemmä sit tuli tilattua useaan otteeseen. Pitääkö mun nämä ylimääräiset perua, koska pärjään ihan yhdelläkin. Sitä vaan pelkään, että jos tämän ilmaisen jakson päätyttyä sieltä tuleekin sit monta laskua jos päätän jatkaa tilausta.
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Tookkonen!

Huomioithan että HBO kanava näkyy Mobiiliviihteen kautta kuten muutkin kanavat. Sinun ei siis tarvitse tallentaa mitään erityistä HBO sovellusta tabletille tai puhelimelle vaan kanava näkyy samassa sovelluksessa kuten peruskanavatkin.

Jos käyt lisäämässä Soneran asiakasnumerosi käyttäjätietojen profiiliin niin katsotaan onko sinulla monta tiliä käytössä. Poistetaan sitten tarvittaessa ylimääräiset. Ja muista huikata tänne kun olet numeron lisännyt niin tiedetään jatkaa käsittelyä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut