Pät-kii pahasti

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Laajakaistani on alkanut mystisesti pätkiä kuluneen viikon aikana. Tälläkin hetkellä yhteys on poikki ja koska mobiilisivujen kautta ei vikailmon lähettäminen onnistunut piti kännyllä kirjautua tänne. Modeemi (Telewell TW-EV904) on bootattu, resetoitu ja vaikka mitä mutta yhteys ei vaan pelaa. Katkoja on nyt 21.5 alkaen ollut neljä,kaikki vähintään vartin mittaisia paitsi tämä viimeisin joka edelleen jatkuu. Jospa voisitte lähettää asentajan tarkastamaan dslamin koska vika ei ole minun laitteessani, se on jo testattu. Ihan oikeasti alkaa jo palaa pinna. En maksa sadan megan netistä Soneralle voidakseni surffata sivuillanne vain kännykällä Dna:n mobiiliyhteydellä...

3 kommenttia

Päivitänpä tilannetta: netti edelleen poikki,muutkin puhelinpistokkeet testattu. Dsl-valo vilkkuu epätasaisesti, internetvalo palaa oranssina joten ei yhteyttä. Olen tästä viime viikolla jo soittanut vikapalveluun, silloin vika mystisesti korjautui ollessani puhelimessa vikapalvelun ihmisen kanssa. Kännykällä vikailmon jättö netissä ei onnistu, pitääkö minun siis taas asioida sen typerän robotin kanssa?

Edit: modeemi on varmuudeksi päivitetty(sikäli kun se onnistui netin ollessa poikki) ja pätkiminen jatkui sen jälkeenkin tovin. Katsellaan...
Hei Hurana,

Jos tuo yhteyden ongelma tuntuu edelleen jatkuvan niin olethan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitetään ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Hei,

sopii toivoa että yhteys ei katkea sellaiseen aikaan jolloin vikapalvelu on kiinni koska kuten jo edellä olen kertonut en pysty ainakaan käytössäni olevalla älykännykällä tekemään vikailmoitusta palvelupyyntölomakkeella sillä Omien sivujen mobiiliversio on aivan surkea. Btw, äsken ( klo 18.42) yhteys katkesi minuutiksi ja palasi taas.

Vastaa