Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mokkuloija_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid netin käyttäjäystävällisyys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tässä kun käynnistin taas tämän sonera prepaid netin, niin tulin
ajatelleeksi, kun googlen sivu aukeaa oletuksena.

Miksi ei oletuksena voisi olla tai säädettävissä, huawei hi link sivu, missä
tilastot ja viestit ym.?http://192.168.1.1/html/index.html
Tuolla huawei sivulla lienee myös jotain toimimattomia turhia juttuja, päivitys esim.?
eikö nämä etäpalvelimella olevat jutut päivity itsestään?
vain käyttäjälle ajankohtaiset jättää ja karsia pois näitä?

Olen hieman tämänsuuntaista palautettakin aiemmin varmaan antanut,
näitä tilastosysteemejä toivonut kehitettäväksi tarkemmiksi.
Viitaten aiemmin esim. historian nollaus-kohtaa, miksi semmoinen on olemassa,
jos päinvastoin pitäisi pystyä seuraamaan gigatavujen kulutusta?

Tuossa esim. dna:n verraten, soneralla ei taida vielä olla 4g prepaidia tarjota,
samanlainen maksusysteemi olisi hyvä, että voisi ostaa lisää gigatavuja, jos pelkoa
muuten nettiyhteyden hidastumisesta.

Samoin dna verraten, olisiko samantyyppinen, että puoli vuotta olisi aikaa kuluttaa
ostamansa gigat?

Nythän tämä soneran systeemi lienee, että pitää odotella esim. viikko, jos gigatavut
loppuu ennen kuin seuraava jonossa oleva maksettu uusi 31pv jakso alkaa?
1 vastaus
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei mokkuloija! Kiitos hyvistä kehitysideoista! Pukkaan niitä eteenpäin nettitikuista vastaaville henkilöille. Tällä hetkellä Prepaid nettitikkuun ostetaan käyttöaikaa tosiaan tuo 31 pv ja sen loppumista tulee odottaa ennen kuin uusi käyttöaika tulee voimaan. Toivotaan että lisägigojen ostaminen saataisiin mahdolliseksi!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.