Puhelimen vaihto

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 12 katselukertaa

iPhoneni sopimuskausi on kohta päättymässä ja suunnitelmissa olisi vaihtaa uudempaan malliin. Ilmeisesti toimii niin, että verkkokaupasta klikkailen mieleisen puhelimen ja mieleisen liittymän? Kun ei löytynyt sellaista vaihtoehtoa "pitäkää kaikki muuten ennallaan, mutta laittakaa tähän uusi puhelin"? Pysyykö Kamut, Spotifyt ym. tilpehöörit ennallaan, kun "vaihtaa" liittymää? Ja onko väliä miten puhelimen vaihdon ajoittaa? Tällä hetkellä näyttää sanovan, ettei laitteesta enää ole maksettavaa, mutta sopimuskausi loppuu vasta kuukauden kuluttua.

1 kommentti

Moi Skise!

Onnistuu tosiaan verkkokaupasta. Valitse sama liittymäpaketti kuin sinulla jo on, muita palveluja ei tarvitse valita uudestaan vaan ne säilyvät ennallaan. Mikäli käytössäsi on jokin vanha liittymätyyppi, esimerkiksi Minun Sonera, se tulee puhelimen uusimisen yhteydessä samalla vaihdettua uuteen tarjoamaan eli sopivinta Sopivaa valitsemaan 🙂

Ei ole myöskään väliä milloin teet tuon puhelimen vaihdon. Molemmista puhelimista tulee 24 erää maksettavaksi, joskus vanhan laitteen viimeinen erä ja uuden laitteen ensimmäinen erä voivat osua samalle laskulle, mutta tuolloin maksut sitten vain päättyvät nopeammin sopimuksen loppupäässä. Puhelinta päivittäessä laskutuskausi ei vaihtu eikä laskutus liittymäpaketeista mene päällekkäin, vaan vanhojen pakettien kuukausimaksut nollaantuvat automaattisesti alta pois ja kuluvalle laskutuskaudelle tulee heti uuden valinnan mukaiset kuukausimaksut.

Ei muuta kuin tilaamaan! 🙂

Vastaa