Puhelimitse tarjous onkin eri kun toimitettu sopimus

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Voisitteko auttaa asian selvittämisessä?
Puhelinmyyjä on tarjonnut muuttaa voimassa olevan sopimuksen nopeampaan liittymään ja edullisimpaan hintaan 15 euroa /kk.
Tunnin kuluttua sain sähköisen vahvistuksen jossa hinta olisi 32,90 (Liittymäsi kuukausimaksu on 32,9 euroa 24 kk ajan)
En tahdo kalliimpaa liittymää. Jos käsitin väärin puh. tarjouksen, haluan palauttaa vanhan sopimuksen (käsitän sen sitten puh. huijaamiseksi). Jos käsitän väärin kirjallista sopimusta, niin voiko joku kertoa minulle laajakaistan käytön kuluistani uuden sopimuksen perustella.

Lisäksi sain jotakin koti-TV salasanoja ja tunnuksia, joita en ole tilannut. Mitkä ne ovat?

Ystävällisin terveisin,

Svetlana

7 kommenttia

Jos aioit perua tilauksen, tee se mahdollisimman pian soittamalla Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm). Tämän keskustelupalstan kautta tilauksen peruuttaminen ei ole mahdollista.

Nykyiseen liittymääsi on tilattu Koti TV -palvelu, koska kerroit saaneesi Koti TV:n tunnukset. Tietoa Koti TV:stä sonera.fi-sivustolla.

Tämän enempää ei tätä kautta pysty auttamaan, kun ei ole tiedossa mistä liittymästä on kyse. Tänne Keskustele ja kysy -palstalle voi myös tunnistautua joko asiakas- tai liittymänumerolla. Se tapahtuu lisäämällä asiakasnumero käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456. (kaapelitelevisioverkon laajakaistalla ei ole liittymänumeroa)
Kiitos kommenteista. Asiakastietoni:
Asiakasnumero xxxxxxx
Yksilöintitieto xxxxxx
Asiakas KOIVISTO SVETLANA

Myyjä on ainakin kolme kertaa maininnut 15.00 eur hintaisesta liittymästä ja kotiTV:sta ei ollut mitään puhetta.
Jos puhelutarjous ei pidä paikkaansa, haluan palauttaa vanhan sopimuksen. 0200 17000 numeroon ei pääse helposti läpi varsinkin kun on omatkin työt hoidettavana.
Varasin soittopyynnön tiistaille. Jos ette onnistu tarkistamaan mistä on kyse, ehkä pystyn sen perumaan sopimuksen silloin.
Tämä on niin outoa, että suosittelisin kuunnella ko. myyntipuhelua ja kysyä myyjältä mitä hän oikein tekee?

Ystävällisin terveisin
,

Svetlana
Asiakasnumero on hyvä lisätä suoraan käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Tällöin asiakasnumerosi ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Poistin nyt tiedot edellisestä viestistäsi.

Asiakastietojesi mukaan liittymältä oli jäänyt kampanjakoodi pois, jonka vuoksi hinnoittelu ei mennyt sopimuksen mukaisesti. Asia on nyt kuitenkin korjattu ja liittymän kk-maksu on 15,09eur/kk. Mikäli olet varannut soittoajan ajanvarauskalenteristamme, olisitko ystävällinen ja perut ajan, mikäli sille ei ole enää tarvetta.
Hei,

Paljon kiitoksia avustanne. Perun varatun puheluajan.


Ystävällisin terveisin,

Svetlana
Hei,

Olen yrittänyt perua soittoajan ti 15.04., mutta en onnistunut siinä. Voisitteko ystävällisisti tehdä sen puolestani.

Ystävällisin terveisin,

Svetlana
Hei!
Vaihdoin aikaisemman Soneran laajakaistani varmaankin samaan laajakaistaliittymätarjoukseen kuin edellisetkin henkilöt. Puhelimitse tilausvaiheessa ei mainittu minkäännäköisistä lisämaksuista, mutta minulle toimitettiinkin n. 145 euron lasku. Jätin palvelupyynnön ja nyt sain ilmoituksen, että laskua on laskettu 55 euroon ja että tarjous edellytti kotitv-palvelun ottamisen. Puhelimessa kerroin, etten omista televisiota eikä silloin kyllä mainittu sen tarpeellisuudesta yhtään mitään. Mitä tuohon 55 euron maksuun voi edes sisältyä? Miksi 55 euroa, kun minulle siis puhelimessa luvattiin laskuksi 14,90 euroa kuukaudessa?
haahe: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme tarkistaa laajakaistaliittymäsi laskutuksen tiedot ja vastata niiden tietojen perusteella. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Jos olet sitä mieltä että laskutuksessa on jotain korjattavaa, voit tietenkin olla suoraan yhteydessä Asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai jättää soittopyynnön ajanvarauskalenteriin.

Vastaa