Puhelinmyyntinä tehdyn tilauksen peruminen.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Ensinnäkin täytyy lausua iso kiitos Soneran helvetin hienolle asiakaspalvelulle. Kolmeen päivään en ole päässyt läpi kun puhelu katkeaa heti aukioloaikojen kertomisen jälkeen ja nyt ilmoitetaan työtaistelusta. Ja mitään viestiä ei pysty sivujen kautta lähettämään.

Ja kyllä, ei, minulla ei ole mitään tunnuksia mihinkään omille sivuille koska en ole sellaisia vielä saanut.

Eilen tuli 14 vrk täyteen tilausvahvistuksen lähetyksestä, mutta jos ei tätä saa enää peruttua aikarajan ylittymisen takia siksi ettei Soneraan saa yhteyttä niin voitte olla varmoja että palaan asiaan viranomaisten kautta.

Haluan siis perua minulle myydyn Viihde-paketin johon sisältyy Viihde-palvelun lisäksi tietysti laajakaista sekä mokkula.

Miksi haluan perua?

Myyjä lupaili minulle suu vaahdossa että Soneralla tulisi kaikki toimimaan paremmin ja nopeammin kuin nykyisellä operaattorilla Elisalla. Käytössäni on siis Elisan Viihde-palvelu.

Taloudessani on myös 2 tietokonetta ja tabletti jotka ovat suurimman osan ajasta käytössä ja nettiyhteydessä. Nyt minulle selvisi että Soneran digiboksi käyttää vain ja ainoastaan verkkoyhteyttä jopa peruskavanien katsomiseen. Linja on niin paska(Soneran verkko, Elisa vuokralaisena) että nykyään joutuu rajoittamaan netin käyttöä koneilla jos haluaa katsoa esim. tallennetta koska kaista ei yksinkertaisesti riitä. Muutoksen myötä tilanne siirtyisi koskemaan kaikkea tv:n katselua. En usko että yksikään kaapeliliitos ei tuolla parane siitä että alan maksamaan Soneralle kuukausimaksuja. Asiaa ei tuotu mitenkään ilmi liittymää tarjotessa.

Toinen syy:
Liittymää tarjottu mokkula sisältää 20Gb datasiirtoa laskutuskaudelle ja ylimenevistä tulee lisämaksuja.
Tästäkään ei muistanut myyjä mainita mitään. Luulin että nuo datasiirtorajat jäivät kaikilla tuonne gprs-aikoihin mutta ei näköjään. En todellakaan halua korvata nykyistä datasiirtorajoittamatonta mokkulaani tuollaisella.

Haluan että minuun otetaan yhteyttä vaikka käyttäjätiedoissani olevaan sähköpostiin heti kun siellä on joku taas töissä ja tilauksen peruutus saatetaan voimaan ENNEN kuin lähtettelette sieltä mitään laitteita joiden palauttaminen arvatenkin maksaa vuoden kuukausimaksut ja neljä vuotta elämästäni tjsp.

Yhteydenottoanne odottaen...

1 kommentti

Hei Arei!

Harmillista, että et ole saanut meihin yhteyttä useista yrityksistä huolimatta. Myyntitilanteessa ei varmaankaan tule ihan jokaista asiaa käytyä läpi, mutta ikävä juttu tietysti, että sinun kannalta oleellisia seikkoja on jäänyt mainitsematta. Joko laitteet ovat ehtineet tulla sinulle?

Lisäisitkö tilausvahvistuksesta löytyvän tilausnumeron profiilisi tietoihin asiakasnumeron paikalle, niin löydämme tietosi sillä. Voit myös vaihtoehtoisesti laittaa Facebookin kautta yksityisviestillä lisätietoja, jos haluat.

Vastaa