Puhelinpalvelun laatu

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi

Otin tänään puhelimitse yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, kahdesti. Ensimmäinen kerta oli aivan uskomaton fiasko. Siellä henkilö I.B. väitti kivenkovaan, ettei Laajakaistaan liittyvää sopimusta voi perua 14 vrk irtisanomissuojaan vedoten, koska 14 vrk oli jo kulunut umpeen. Kerroin hänelle, ettei laajakaistaan liittyvä modeemi ole vielä edes tullut, joten 14 vrk perumisoikeusaika ei voi olla kulunut umpeen. Hän väitti sopimuksen tehtäneen pari viikkoa ennen kuin se oikeasti oli. Laajakaista oli kuulema toimitettu osoitteeseen jo 2 vkoa ennen kuin olin edes muuttanut sinne ja modeemikin toimitettu 13 vrk ennen kuin kyseiseen asuntoon olin muuttanut. Uskomatonta. Kuitenkin Soneralta saamani viestien mukaan paketti oli toimitettu yli 2 vkoa myöhemmin, kuin tämä kyseinen asiakaspalvelija väitti. Tarkistettuani dokumentit, mitkä käsittääkseni ovat kaikin puolin päteviä ja sitovia ongelmien sattuessa, päätin soittaa Soneralle uudestaan ja kertoa, että henkilö puhuu puhdasta potaskaa.

Toisella kerralla puheluun vastasi Jari Mäkinen. Aivan mahtava palvelu. Siinä on mies, joka osaa hommansa. Hän kuunteli asiani, tarkisti tiedot koneelta ja totesi antamieni asioiden ja päivien pitävän paikkansa. Hän hoiti homman tyylikkäästi ja molemmat olimme tyytyväisiä puhelun päättyessä. Hän vielä ihmetteli, että miten aikaisempi asiakaspalvelija oli voinut katsoa tiedot niin väärin ja väittää asioita, mitkä eivät todellakaan pitäneet paikkaansa.

Halusin jo tehdä rikosilmoituksen lain rikkomisesta tuon I.B:n toimien ja puheiden perusteella, mutta jätin sen tekemättä, koska Mäkinen korjasi hänen tekemänsä vahingot. Suosittelen, että Soneralla panostettaisiin vähän tuohon valintaan, jolla puhelinpalvelijat valitaan. Tässä oli 2 täysin eriasteista henkilöä hoitamassa samaa asiaa. Mäkiselle täysi 10 ja papukaijamerkki päälle.

3 kommenttia

Hei Surffailija!

Kiitokset palautteesta. Olet näköjään saanut palvelua laidasta laitaan. Mukava kuulla kuitenkin että asia päättyi hyvin, sait asian hoidettua ja palvelu oli loistavaa. Voisitko vielä lisätä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin niin saadaan sen tiedon perusteella laitettua palautetta oikealle Jarille sekä tälle aiemmin sinua palvelleelle henkilölle. Omasta puolesta pahoittelut että asia ei hoitunut ensimmäisellä yhteydenotolla kuten sen olisi kuulunut. Mutta laitetaan palautetta eteenpäin, ilmoittele kun olet asiakasnumeron lisännyt niin hoidan homman loppuun.
Moi

En tiedä asiakasnumeroani. Tuskin teillä on kovin monta tuon nimistä asiakaspalvelijaa. Ja se käsittämättömän huonoa palvelua toimittanut henkilö oli nimeltään Bergelius omien sanojensa mukaan.
Hei Surffailija!

Muutama saman niminen talosta löytyy, mutta laitetaan varmuuden vuoksi palautetta molemmille. Eiköhän oikea itsensä tunnista. Palaute lähtee myös ensiksi palvelleelle. Jatkossa mikäli asiakasnumeroa tarvitsee ilmoittaa, löytyy se esim. viimeksi tulleesta laskusta.

Vastaa