Puhelukustannuksien korvaus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen nyt parin päivän ajan yrittänyt saada laajakaistan toimimaan.
Puheella ohjattava automaatti on toki hieno ja edistyksellinen idea, mutta ellei ole tarkoitus vain
lisätä keinotekoisesti soittojen pituutta, niin vaihtakaa se numeroilla ohjattavaksi.
Nykyiselle puhettava ymmärtävälle joutuu toistaan useasti saman vastauksen, ja tuloksena on lähes jokaisen "käskyn" perillemenossa numeronäppäimien käyttö. Numeroja pääsee käyttämään vain kun on ensi pariin kertaan yrittänyt sanoa nuo käskyt.

Ja netti ei siis edelleenkään toimi!!!

1 kommentti

Mikäli automaatin ja asiakkaan kommunikointi ei suju, tai automaatio päätyy virhetilanteeseen, yhdistää automaatti puhelun luonnollisesti henkilökohtaiseen palveluun. Eikö näin ole käynyt tapauksessasi? Toinen vaihtoehto on jättää palvelupyyntö Omilta Sivuilta.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa