Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkka_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Puk-koodi ja omat sivut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,
mitä tehdä kun tarvitaan puk-koodi ja "omat sivut" salasana on hukassa?
(olen yritysasiakas)
HJ
1 vastaus
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jarkka!

Mikäli olet unohtanut Omien Sivujen salasanan on PUK-koodi pyydettävä tällöin yritysasiakaspalvelustamme 0200 18818 (mpm/pvm). Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–16:30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut