Reittimen WLAN:lle jaettavan yhteyden nopeuden rajoitus

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 29 katselukertaa

Hei,

Minulla on ZyXEL P-660HN-T1A v2 dslwlan-reititin. Käytän sitä pöytäkoneella Ethernet-kaapelilla, ja läppärillä WLAN:n kautta.

Otsikon mukaan: Voinko rajoittaa kaistasta esim puolet pöytäkoneelle ja puolet läppärille? Ja jos voin, niin kuinka/mistä? Olen selaillut reitittimen asetuksia, mutta ei kyllä ensisilmäyksellä tullut vastaan.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Näyttäisi olevan niin ettei laitteesi tue tälläistä ominaisuutta.
Hei hakommi,

Kuten Olkitu tuossa jo mainitsikin, niin kyseinen modeemi ei tätä ominaisuutta tue.
Hei!

Kiitos vastauksista!

Onko teillä tarjota mallia jossa tämä ominaisuus löytyy? Myyjä kun liittymän ostotilanteessa sanoi että moinen ominaisuus löytyy, joten mielestäni olen oikeutettu saamaan tällaisen reitittimen nykyisen tilalle.

Jos tämä ei ole oikea reitti tiedustella vaihto-oikeutta, ohjaisitteko minut oikeaan paikkaan, kiitos.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
hakommi kirjoitti:
Hei!

Kiitos vastauksista!

Onko teillä tarjota mallia jossa tämä ominaisuus löytyy? Myyjä kun liittymän ostotilanteessa sanoi että moinen ominaisuus löytyy, joten mielestäni olen oikeutettu saamaan tällaisen reitittimen nykyisen tilalle.

Jos tämä ei ole oikea reitti tiedustella vaihto-oikeutta, ohjaisitteko minut oikeaan paikkaan, kiitos.


Jos oikeasti haluat laadukkaan reitittimen kotiin, olet hieman väärässä paikassa kysymässä. Suunna pääsi elektroniikka kaupan myyjälle, jossa verkkotuotteita kunnolla myydään ja kysy sieltä. Vertaile hintoja verkossa ja kysy jos löydät sopivan tuotteen itsellesi.

Vastaa