Rinnakkais liittymän irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olette ilmeisesti irtisanoneet puhelinliittymäni, vihdoinkin, maksamattomien laskujen vuoksi. MIKSI olette jättäneet rinnakkais liittymän edelleen voimaan, siksikö että voitte laskuttaa siitä kuukausittaisia perusmaksuja? Tämä rinnakkaisliittymä tyrkytettiin minulle jonkunlaisena bonuksena, ja ikinä sitä en ole käyttänyt. Miksi tämä liittymä on jätetty voimaan, vaikka siinäkin on laskujen maksajana sama henkilö jonka pääliittymän olette sulkeneet maksamattomien laskujen vuoksi? Tulen nämä laskut riitauttamaan, kun saatte ne käräjille asti siirrettyä. Eli kertokaapas nyt sitten miten me irtisanotaan tämä kyseinen rinnakkais liittymä? Minuahan ei saa kiinni puhelimella...

6 kommenttia

Hei Ruube!

Mikäli liittymä suljetaan maksamattomien laskujen vuoksi, sulkeutuu silloin se liittymä josta laskut ovat kertyneet. Tästä rinnakkaisliittymästä ei varmaankaan ole laskua juuri kertynyt ja sen vuoksi se on jätetty voimaan. Olisiko sinun mahdollista lisätä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin niin katsotaan mikä tuon toisen liittymän tilanne on?

Jos sinut tavoittaa jostain toisesta numerosta niin voit varata toki soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus niin soitamme sinulle haluamanasi ajankohtana.
Asiakasnumero lisätty. Ei jäänyt näkyviin siihen kyseiseen kohtaan mihin se piti lisätä, joten en sitten tiedä näkyykö se teille.
Vielä ei näy kuin pari ensimmäistä numeroa, huomaathan ottaa esimerkiksi ylimääräiset välilyönnit välistä pois. Kokeilethan uudestaan, kiitos 🙂
Noin, nyt se suostui tallentamaan asiakasnumeron. Välilyönnit pitää tosiaan poistaa.
Noniin, nyt löytyi 🙂 Näköjään tosiaan multi-sim -palvelu oli vielä jäänyt voimaan. Asia on tällä ilmoituksella kunnossa ja pois päiväjärjestyksestä.
Kiitoksia...

Vastaa