Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DigiHate_
Vakiokalustoa
  • 1 custom-general.kudos
  • 140 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Rinnakkaiskortin irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!

Onnistuukos tuo irtisanominen tästä tälläi helposti?

Rinnakkaiskorttini on nykyään turhake. Jos haluatte, että palautan sen johonkin, niin lähettäkää palautuskuori postissa.

Älkää sit vain teilatko sitä pääkorttiani!! 😉
2 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi DigiHate! Kaapelikortti tulisi palauttaa takaisin meille joko myymäläämme tai postitse osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

Kortti irtisanotaan sitten palautuksen yhteydessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
DigiHate_
Vakiokalustoa
  • 1 custom-general.kudos
  • 140 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onko todella niin, että kortin irtisanominen vaatii ensiksi sen tuomisen/lähettämisen Soneralle?
Miten kirjeitse lähetetty kortti kuitataan lähettäjälle vastaanotetuksi?

Tällöinhän kortti palautuu teille ja todennäköisesti laskuja tippuu ties kuinka kauan ja sit teille saa selitellä moneen kertaan, että "ei oo ees korttia kun sen jo palautin ja silti lähetätte laskuja".


Erillisenä juttuna ilmoittaisin, että ko. kakkoskortin ns. korttikanavat on ollu pimeenä ties kuinka kauan - mikähän siinäkin on vikana?
Tämän osion uusimmat keskustelut