Roskaposti-ilmoitus ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Minulle on tullut viimeaikoina paljon näitä hoono soomi-huijausviestejä (sähköpostitili on ylittänyt varastointirajansa etc) ja kun klikkaan "suodata roskapostit" -> "torju tämän lähettäjän viestit ja tee ilmoitus roskapostista", tulee seuraavanlainen viesti: "Lähettäjä on lisätty torjuttujen lähettäjien luetteloon.Tämän sähköpostiviestin roskaposti-ilmoituksen tekeminen epäonnistui. Ota yhteys järjestelmänvalvojaan."

Mihin ihmeen järjestelmänvalvojaan? Olen koittanut tätä usealla eri koneella, oma kotikone mukaanlukien ja olen jopa avannut selaimen klikkaamalla "suorita järjestelmänvalvojana". Mikä vikana? Vaikka ei tuo ilmoitus varmaan paljoa roskapostia vähennä kun tulevat aina eri osoitteista...

1 kommentti

Hei marsuli

Testasin toimintoa itse ja sain saman "Lähettäjä on lisätty torjuttujen lähettäjien luetteloon.Tämän sähköpostiviestin roskaposti-ilmoituksen tekeminen epäonnistui. Ota yhteys järjestelmänvalvojaan." -herjan. Eli ilmoitus ei toimi oikein. Ilmoitin asiasta eteenpäin. Toivottavasti ominaisuus saadaan korjattua nopeasti! Kiitos ilmoituksesta!

Vastaa