Roskapostin määrän lisäys

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei, minulle tulee todella paljon roskapostia, jossa varotetaan/uhkaillaan sähkopostilaatikon täytymiseen liittyvillä ongelmilla.
Minkälaiset roskapostisuotimet Soneralla on käytössä? Olen kysellyt asiasta muilta sähköpostin kayttäjiltä ja tämä ongelma näyttäisi oleva korostetusti häiriönä pp.inet.fi osoitteen omistajilla. Onko tähän tulossa parannusta Soneran päässä vai onko ainut ratkaisu siirtyminen muiden sähköpostipalveluja (netti) tarjoavien toimittajien tuotteisiin ?

Alkaa kohta olla roskapostin deletointimitta täysi ja ainahan näihin roskaposteihin liittyy muitakin vaaroja. Oman koneen suojaus on kunnossa, sillä sitäkin olen vertailut muiden samaa suojausta käyttävien kanssa.

3 kommenttia

Hei sonerkeskus

pp.inet.fi sähköposteihin on tullut paljon roskapostia ja kalasteluviestejä viime aikoina. Näitä pyritään suodattamaan mahdollisimman hyvin. Viestien lähettäjät vaihtuvat vähän väliä, joten roskapostien suodattaminen on kohtalaisen haastavaa. Ongelma on kyllä meidän tiedossa ja siihen pyritään saamaan parannusta kokoajan.
Toivotaan, että onnistutte. Samasta osoitteesta tulee tuota postia useampaan kertaan ja sen pitäisi helpottaa suodatusta. Roskapostin suuri määrä tekee sähköpostin käytön todella epämielyttäväksi.
Varoitus: Rakas INET webmail Käyttäjä

Lähettäjä: INET WEBMAIL [ga22099@salleurl.edu]
Päivämäärä: 30.5.2013 10:46
Vastaanottaja: <undisclosed-recipients:>
Kopio:


Tänään tuplana tämä roska:

"Varoitus: Rakas INET webmail Käyttäjä

Olet ylittänyt kiintiön sähköpostitilin osalta 250 MB, ja niitä tarvitaan
päivittää webmail 48 tuntia tai e-mail on
poistettu tietokannasta.

Klikkaa tästä: http://finlandtxt.yolasite.com/contact-us.php kaikki
pyydetyt tiedot laajentaa e-mail tili 450MB.

Kiitos, että käytät INET Mail Palvelut
Copyright ©️ 2013 INET Ylläpitokeskuksessa Ohjauspaneeli"

Vastaa